اعداد و ارقام حکایت از برد تاکتیکی مسعود شجاعی دارد!


سرویس خبر شماره: 2009748
28 مارس 1402 در 8:20 ب.ظ.
18.6 هزار |

44نقطه نظر

برتری هواداران مقابل استقلال در آمار;

مسعود شجاعی و شاگردانش روز یکشنبه در ورزشگاه پاس قوامین تهران نمایشی درخور و تحسین برانگیز مقابل سران لیگ برتر به نمایش گذاشتند.

اعداد و ارقام حکایت از برد تاکتیکی مسعود شجاعی دارد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوادارانی که در پایان این فصل پنج ساله می شوند و هیچ امتیازی مقابل استقلال کسب نکرده اند، بهترین عملکرد خود را در 6 بازی مقابل آبی ها به دست آوردند.

2002932

در دقیقه اول بازی هوادار و استقلال روی غفلت آبی ها و با تاکتیک همیشگی آبی ها، پس از ارسال دقیق ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان با ضربه سر زیبا دروازه را باز کرد و علیرضا حقیقی. ملی پوش اسبق فوتبال ایران در جام جهانی، تا هواداران فوتبال، ویژه علاقه مندان سرخابی های پایتخت، تکرار فاجعه دردناک آبی ها در فصل گذشته و فستیوال گل های دیگر، مانند شش برابر معروفشان شکست مقابل آبی ها، ارزش یادآوری را دارد.

2002933

اما شیرازی که از هواداران مدل جدید بود، پس از دریافت گل زودهنگام از مدعی قهرمانی، از پا در نیامد و شاگردان مسعود شجاعی بیش از هشتاد و نه دقیقه به طور مستمر تلاش کردند تا نتیجه را جبران کنند و بازی را به تساوی برگردانند. . و یک پیروزی در دسترس خود را در برابر رقیب سرسخت خود ثبت کنند. ، با درخشش و عملکرد بازیکنان استقلال و سیو و دو سیو سید حسین حسینی گلر و کاپیتانشان قطعی نشد.

در روزی که طبق آمار، این هوادار سه بار بیشتر در چارچوب شوت زد، او هم موفق شد یک و نیم بار برتری مطلق در مالکیت توپ را به حریف دیکته کند تا امتیاز عددی به ثبت برسد. برتری در دو عامل تاثیرگذار ذکر شده نشان می دهد که شاگردان مسعود شجاعی هرگز مستحق شکست استقلال نبودند.

2002930

نکته جالب توجه، دیدن عملکرد شکست ناپذیر مسعود شجاعی در 6 هفته ابتدایی حضور مسعود شجاعی در هوادار و سپس ناراحتی بیش از حد آنها از پذیرش دو شکست متوالی مقابل تراکتورسازی و استقلال، مدعیان قهرمانی لیگ برتر است که نشان می دهد آنها هستند. دیگر هیچ چیز مشابهی در شروع فصل جاری یا حتی فصل های قبلی خود ندارند و شخصیت متفاوتی پیدا کرده اند.

مجله اخبار فوتبال داخلی