فولاد به جنجال بزرگ خوزستان پایان داد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2017439
8 اردیبهشت 1403 ساعت 13:36 |
889 امتیاز خبر

1نقطه نظر

اولین پذیرایی ملاثانی در ورزشگاه شیک اهواز

استقبال از استقلال ملاثانی در ورزشگاه اختصاصی فوتبال خوزستان اتفاقی ویژه برای اعضای این تیم محسوب می شود.

فولاد به جنجال بزرگ خوزستان پایان داد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جنجال بزرگی که هفته گذشته با حضور استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول فجرسپاسی پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به دلیل عدم واگذاری ورزشگاه غدیر اهواز به استقلال تحت فشار شدید قرار گرفتند.

تاثیر این موضوع در حاشیه به حدی بود که استاندار خوزستان و مسئولان ورزشی این استان تصمیم گرفتند جلسه مهمی را با حضور مدیران عامل باشگاه های خوزستان برگزار کنند.

حاصل این دیدار حمایت از استقلالی ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی پوشان ملاثانی قرار داد. .

2015403

استقلال ملاثانی روز گذشته در جام حذفی برای اولین بار در فولاد آرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است میزبان سپاهان بود که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یک محسوب می شد. این اتفاق باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از بازی با سپاهان شد و عکس های یادگاری این تیم قبل از شروع بازی مقابل سپاهان در فولاد آرنا نیز نشان از همین مشکل دارد.

2015402
ماجرای صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولد آرنا.

همکاری باشگاه فولاد به سرپرستی بهرام رضاییان، مدیرعامل این باشگاه باعث شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی ها بروند. نعیم حمیدی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رئیس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه برای اختصاص ورزشگاه اختصاصی به این تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال نیز در نشست خبری خود به این موضوع پرداخت و لب به تمجید از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

در عین حال با شروع مسابقات فوتبال لیگ برتر، احتمالا مشکلات استقلال ملاثانی در میزبانی از حریفان ادامه خواهد داشت. باید دید در آینده در مورد میزبانی ملاثانی از حریفان چه اتفاقی می افتد.

مجله اخبار فوتبال داخلی