بحران مربیگری در بایرن مونیخ؛ هیچکس این کار/سناریوی جذاب با کلوپ یا آلونسو را به عنوان سرمربی قبول نخواهد کرد

بایرن مونیخ واقعا نباید یولیان ناگلزمن را اخراج می کرد. این سوال الان خیلی واضح است. وقتی در مارس 2023 به سرمربی آلمان اجازه جدایی دادند، در موقعیت عجیبی قرار گرفتند. در آن زمان آنها در لیگ قهرمانان و بوندسلیگا زنده بودند، البته جو اردو کمی ناخوشایند بود.

آنها مدیر را برکنار کردند و توماس توخل را به جای او آوردند، و بنابراین باید یک رنسانس را آغاز کنند یا حداقل استانداردهای خود را رعایت کنند. اگرچه آنها در نهایت قهرمان بوندسلیگا شدند، اما از آن زمان اوضاع بهتر نشده است.

12 ماه فوروارد سریع و بایرن به دنبال مربی جدید است و توخل تا 6 هفته دیگر تیم را ترک خواهد کرد. بوندسلیگا از دست رفت، باواریایی ها آن را به بایر لورکوزن، نخبه ژابی آلونسو باختند. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بعید به نظر می رسد و جستجو برای سرمربی جدید به خوبی پیش نرفته است. امتناع از شنیدن دو گزینه اصلی این روند را متوقف کرد، همه چیز با هم کار کرد تا به گزینه ای کمتر محبوب و کمتر مطلوب تبدیل شود.

به دست گرفتن مسئولیت همیشه برای بسیاری از مدیران نخبه اروپا یک رویا بوده است، اما اکنون قهرمانان بوندسلیگا در تلاش برای جذب یک سرمربی جدید هستند و ممکن است مجبور شوند فردی را که واقعا نمی خواهند به خدمت بگیرند. بله، رالف رنگنیک به عنوان گزینه شماره یک بیورز معرفی شده است و هواداران سرخورده با نگرانی تغییرات و تحولات باشگاه محبوب خود را دنبال می کنند.

در صورت معرفی رنگنیک به عنوان سرمربی، این سوال پیش می آید که او تا کی در این پست باقی می ماند؟ به نظر می رسد بایرن به دنبال یک سرمربی موقت است تا در سال 2025 دوباره ژابی آلونسو را به خدمت بگیرد یا شاید یورگن کلوپ را پس از یک سال مرخصی و بازیابی انرژی خود به مونیخ بکشاند.

و این منطقی خواهد بود. انتصاب رانگنیک می تواند یک حرکت هوشمندانه برای تثبیت کشتی و آماده سازی تیم برای آینده باشد، به خصوص اگر بایرن نشانه های مثبتی از حضور آلونسو یا حتی کلوپ ببیند.

به هر حال، اوضاع در مونیخ کمی آشفته است و زمان زیادی طول می کشد تا شرایط بهتر شود و تیم به ثبات سابق خود بازگردد.

بیشتر بخوانید: اتفاق باورنکردنی در بایرن مونیخ/ جمع آوری امضا برای انتخاب سرمربی!

سرویس اخبار فوتبال خارجی