دور شنبه: اودگارد، گابریل، هاورتز

صبح همگی بخیر.

بیایید یک گردآوری سریع شنبه انجام دهیم، با چند قطعه و قطعه برای خواندن. ابتدا، میکل آرتتا در مورد مارتین اودگارد، پیشرفت او به عنوان یک بازیکن و موقعیت او به عنوان کاپیتان صحبت کرده است. در مورد دومی می گوید:

این فقط به او مربوط نمی شود زیرا او باید این نقش را داشته باشد، بلکه باید این نقش را نیز به برکت یک تیم داد، گروهی از بازیکنان که به او اعتقاد دارند و می توانند و خوشحال هستند که این فضا را به او می دهند. و این مسئولیت را از او حمایت کنید.

ما واقعاً خوش شانس بودیم زیرا با تعدادی از آنها این اتفاق را داشتیم. و سپس چون تیمی است که به صورت فردی شخصیت های باورنکردنی دارد که زندگی را برای شما به عنوان کاپیتان بسیار آسان می کند.

هنوز بقایای این ایده وجود دارد که یک کاپیتان بزرگ، بی‌عیب و کسی است که زیاد فریاد می‌زند. چند بار دیدید که مردم از این واقعیت که ما در این سال‌ها به تونی آدامز دیگری نیاز داشتیم ناله می‌کردند؟ همانطور که اغلب گفته‌ام، کاپیتان‌هایی از این دست خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آیند، آنها عموماً چهره‌های منحصربه‌فردی هستند و تأثیرشان برای مدت طولانی باقی می‌ماند. بنابراین وقتی کاپیتان دیگری را می‌گیرید که اینطور نیست، مردم می‌توانند فکر کنند که این بد است، در حالی که در واقع فقط متفاوت است.

حتی اگر نوع آدامز یا روی کین ترجیح شما باشد، آنها به نوعی متعلق به گذشته هستند، و من هر کسی را به چالش می کشم که در مورد ویژگی های رهبری اودگارد در دوران مدرن تردید ایجاد کند. همانطور که آرتتا می گوید، او برای هم تیمی هایش احترام قائل است، زیرا نه تنها بازیکنی باهوش و تکنیکی است که بیشتر کارهایی که ما انجام می دهیم حول محور او می چرخد، بلکه برای تیم سخت کار می کند. این اعداد معمولاً از طریق وب‌سایت‌های آمار و غیره در دسترس عموم قرار نمی‌گیرند، اما من شرط می‌بندم که او به بالاترین مسافت طی شده در هر بازی نزدیک است، و میزان سرعت‌هایی که در زمان هدایت مطبوعات آرسنال انجام می‌دهد. وقتی کاپیتان خود را می بینید که در یاردهای سخت قرار می گیرد، حتی وقتی یک بازی برنده می شود، از مسئولیت خود شانه خالی نمی کنید.

بخشی از آن فرهنگی است که آرتتا در باشگاه القا کرده است، اما من فکر می‌کنم ارتباط مستقیمی بین نحوه کار اودگارد برای تیم و چیزهایی مانند گابریل و هم‌تیمی‌هایش وجود دارد که در اواخر یک بازی که ما 4 یا 5-0 هستیم، یک بلوک را جشن می‌گیرند. او همچنین یک بازیکن فوق‌العاده مولد است که مهارتش برای چیزی که آرسنال را به پرگل‌ترین تیم لیگ برتر در این فصل تبدیل کرده است، ضروری است:

من همچنین نمی‌توانم ببینم که اودگارد پس از بازنشستگی در پادکست‌های بی‌رنگ وانکر می‌رود و داستان‌هایی در مورد اینکه چطور از سفر با تیمش امتناع می‌کند، تعریف می‌کند، زیرا همه چیز دقیقاً مطابق میل او نبود. و این برای من جوهره واقعی رهبری است 😉

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه آرسنال قرار است مذاکرات خود را با گابریل فوق الذکر در مورد شرایط جدید آغاز کند و من فکر می کنم این ایده بسیار خوبی است. آخر این فصل با توماس پارتی در دفاع راست و برزیلی روی نیمکت آغاز شد و به عنوان یک تصمیم تاکتیکی به ما نشان داده شد، در حالی که در واقع به دلیل بو کشیدن باشگاه های عربستان سعودی و تشویق ایجنت بازیکن بود. میکل آرتتا ممکن است اینجا و آنجا تصمیمات عجیب و غریب بگیرد، اما او از نظر بالینی دیوانه نیست، که این تنها توضیحی است که برای این تنظیم وجود دارد – جلوگیری از وقوع اتفاقی در پشت صحنه. که دقیقا همان چیزی است که بود.

همکاری او با ویلیام سالیبا واقعاً عالی است، آنها به ارائه بهترین ها در یکدیگر کمک می کنند و از زمان ورود او در سال 2020، گابریل به یکی از بهترین مدافعان مرکزی لیگ برتر تبدیل شده است. شاید او آنقدر که شایسته است اعتبار نداشته باشد، اما تصور کنید بدون او وارد یک بازی بزرگ شوید. دقیقا. او اکنون 26 ساله است، بهترین سال‌های او در پیش است، و اگرچه او قرارداد جدیدی را در اکتبر 2022 روی کاغذ آورد، اما سزاوار برابری بیشتری با برخی از بازیکنانی است که قراردادهای خود را تمدید کرده‌اند. این اتفاق بیفتد.

در نهایت، در اینجا چند خواندن جالب از نیک رایت در Sky Sports در مورد کای هاورتز و آنچه او از زمان بازی در خط حمله ارائه کرده است، آورده شده است. من هرگز به اندازه برخی دیگر نسبت به او ضعیف نبودم، اما اعتراف می‌کنم که در مورد امضای قرارداد و آنچه قرار بود از او بگیریم، نگرانی‌هایی داشتم. گاهی اوقات، مانند آهنگی که وقتی در ابتدا آن را می‌شنوید، اهمیتی به آن نمی‌دهید، یک بازیکن کمی آهسته است و من واقعاً از کارهایی که او انجام می‌دهد و به تیم می‌آورد خوشم می‌آید.

همچنین فکر می‌کنم او نمونه‌ای عالی از این است که چگونه یک بازیکن می‌تواند زمان زیادی را صرف کند و چگونه اعتماد به نفس نقش مهمی در این سطح ایفا می‌کند. آیا می توانید تصور کنید که هاورتز برای مثال اولین گل خود را مقابل چلسی به ثمر برساند؟ شانسی وجود ندارد. هر کاری که در آن زمان انجام داد ترسو بود، همراه با دلهره. اکنون، در هر کاری که او انجام می دهد، قاطعیت وجود دارد، به ویژه در نحوه ضربه زدن به توپ، و دیدن آن عالی است. بیایید امیدوار باشیم که او بتواند با یک عملکرد بزرگ و چند گل در دربی فردا اعتبار رو به رشد خود را تثبیت کند.

درست است، این سهم شماست. ما یک پادکست پیش‌نمایش دربی شمال لندن را کمی دیرتر امروز صبح برای شما در Patreon خواهیم داشت، بنابراین لطفاً برای آن به ما بپیوندید.

شنبه خوبی داشته باشید دوستان



https://arseblog.com/2024/04/saturday-round-up-odegaard-gabriel-havertz/ منبع: