سلطان گولر: رئال به جواهر ترکیه رفت


سرویس خبر شماره: 2017480
8 مه 1403 در 3:25 ب.ظ.
526

2نقطه نظر

از اینهمه استعداد شگفت زده شده است

حتی در رئال مادرید هم تصور نمی کردیم که آردا در چند دقیقه ای که در اختیار دارد مانند یک ستاره بدرخشد. او دیشب یک پرتاب سه امتیازی قهرمانی انجام داد.

سلطان گولر: رئال به جواهر ترکیه رفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آردا گلر ستاره 19 ساله ترکیه ای با استعداد خود رختکن رئال را شگفت زده کرد و آنچلوتی شب گذشته تایید کرد که فصل آینده می ماند و به هیچ تیمی قرضی نمی رود.

به لطف بلینگهام که در 20 سالگی ستاره رئال مادرید شد و در اولین فصل حضورش در لالیگا همه را شگفت زده کرد، گوهر دیگری در این تیم وجود دارد که در 19 سالگی هم تیمی هایش و آنچلوتی را مجذوب خود کرد.

آردا گولر در نهایت در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت و از آن بسیار لذت برد. در آنوئتا، او انتظارات بالای خود را برآورده کرد.

2015464

آردا استعداد خود را در 98 دقیقه ای که کارلتو به او داده بود نشان داده بود: گلزنی و مهار پنالتی مقابل سلتا و نزدیک شدن به زدن گل فصل لالیگا مقابل اوساسونا با یک ضربه از میانه زمین. او شب گذشته تنها گل سه امتیازی تیمش را مقابل سوسیداد به ثمر رساند که ارزش قهرمانی را داشت.

رئال مادرید در سال های اخیر به جذب جوانان با استعداد عادت کرده است. گولر بدون شک یکی از آن استعدادهای درخشان است، اما چیزی که او را از بقیه متمایز می کند این است که سریعتر از حد انتظار حرکت می کند.

وینیسیوس و رودریگو، که اکنون بازیکنان مستقری هستند، برای این بازی به سرعت کمتری نیاز داشتند. این بازیکن ترکیه ای که برخلاف وینی و رودریگو در این فصل برای کاستیا بازی نکرد، تنها مصدومیت مانع درخشش او در رئال شد.

به محض اینکه بهبود یافت و به سرعت مورد انتظار رسید، با اصرار در خانه کارلتو را زد. علیرغم فرصت های کم پسر در این فصل، سرمربی ایتالیایی تایید کرد که سال آینده در مادرید ادامه خواهد داد و باید دلیلی برای آن وجود داشته باشد.

2015465

حالا علاوه بر این، یک باند فرودگاه شفاف در مقابل خود دارد. با تقریباً قطعی شدن عنوان قهرمانی لیگ، بدیهی است که او در پنج بازی آینده دقایق بیشتری خواهد داشت، چیزی که آنچلوتی اذعان می کند که مدتی است استحقاقش را داشته است اما نتوانسته دقایق بیشتری را به او اختصاص دهد. در لیگ قهرمانان، اما داستان کمی متفاوت است و باید ببینیم آیا کارلتو در آنجا هم به آردا اعتماد دارد یا خیر.

آنچلوتی دیروز تایید کرد که گولر می ماند. بدیهی است که در صورت قطعی شدن تصمیم، آردا بیشتر از این فصل بازی خواهد کرد، هرچند که این کار برای او آسان نخواهد بود. همه می دانند که امباپه، آندریچ و سایر بازیکنان جدید فصل آینده در رئال مادرید خواهند بود و رقابت سخت تر از امسال است.

حقیقت این است که از زمان ورود او، مادریدی ها از آنچه گولر در تمرینات تولید کرده شگفت زده شده اند. کروچه یکی از اولین ها بود.

فران گارسیا دیروز به آنوئتا گفتهمه می دانند آردا بازیکن متفاوتی است، من برای او خوشحالم.

مودریچ گفت وقتی دیشب به آردا نزدیک شد تا بعد از گلزنی او را در آغوش بگیرد: “تو نابغه ای آردا. عالی.”

2000475

آردا در مسیر پیشرفت

وقتی او به رئال مادرید آمد، آنها این را به والدباس روشن کردند. این پسر خاص است اما نیاز به بزرگ شدن دارد زیرا هنوز فیزیک کودکی دارد. آردا پس از بازی اعتراف کرد که برای به دست آوردن قدرت و اعتماد به نفس سخت تلاش کرده است.

آردا پس از درخشش در بازی دیشب گفت: “من نه تنها از جنبه فیزیکی کار می کنم، بلکه روی جنبه روحی خود نیز کار می کنم. آرام هستم و منتظر فرصت هستم. می خواهم به هم تیمی هایم تبریک بگویم و همچنین از مربی برای اینکه این فرصت را به من داده است تشکر کنم. من بسیار خوشحال هستم. خوشحالم، این بهترین باشگاه جهان است و خوشحالم که اینجا هستم. “کیفیت بازیکنان باورنکردنی است.”

آردا 166 دقیقه در زمین بازی بوده و دو گل نیز به ثمر رسانده است. دیشب هم در ژاوی گالان دریبل تماشایی انجام داد و حالا در رئال لقب خاصی دارد: سلطان گل!

خاستگاه برند

مجله اخبار فوتبال خارجی