اعلام آمادگی ملی پوش برای بازی در خط دفاعی پرسپولیس / تغییر مهم با تصمیم یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل جراحی کمر، فصل جاری لیگ برتر را بدون وحید امیری آغاز کرده است. او که زودتر قصد خداحافظی از مستطیل سبز را داشت با پیگیری های کادر پزشکی تیم ملی ایران توانست دوران نقاهت خود را کمتر از زمان مورد انتظار کند تا با بازگشت کارلوس کی روش می تواند رنگ اردوی تیم ملی ایران باشد و در دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه شرکت کند.

امیری پس از پایان اردوی تیم ملی ایران در اتریش، تمرینات انفرادی خود را با پرسپولیس دنبال کرد تا شرایط حضور در مسابقات کشوری را پیدا کند. او که توانست 30 دقیقه پایانی باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی را پشت سر بگذارد، کاملا آماده حضور در ترکیب اصلی است.

باید دید امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان قرار می گیرد یا علی نعمتی که در دفاع راست عملکرد خوبی داشت به بازی ادامه می دهد. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 20 عصر امروز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

کادر پزشکی پرسپولیس به کادر فنی اجازه استفاده کامل از این بازیکن را داده است تا یحیی گل محمدی در مواقع نیاز از او در ترکیب سرخ پوشان مقابل سپاهان اصفهان استفاده کند. جذب بازیکنانی چون سعید صادقی و سروش رفیعی باعث شد وحید امیری فقط در دفاع راست پرسپولیس فرصت بازی داشته باشد.