اولین گل تاریخ تاجیکستان سوپرگل بود!


سرویس خبر شماره: 1996671
12 بهمن 1402 ساعت 06:13 |
4.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پرویز جان عمربایف اولین گل تاریخ تاجیکستان را در جام ملت ها به زیباترین شکل به ثمر رساند.

اولین گل تاریخ تاجیکستان سوپرگل بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین گل تیم ملی تاجیکستان در تاریخ جام ملت های آسیا یکی از زیباترین گل های ملی پوشان این کشور بود. پرویزجان عمربایف، هافبک تیم ملی تاجیکستان در دقیقه 81 پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و گل مصطفی را با شکوه به ثمر رساند و دروازه مصطفی را باز کرد.

این اولین گل تاجیکستان در جام ملت های آسیا و شروع رویای آنها در آسیا بود. عمربایف با این گل در تاریخ فوتبال تاجیکستان نامی برای خود دست و پا کرد که در نهایت منجر به صعود آنها به مرحله حذفی شد.

در دیدار مقابل لبنان هر چه تاجیک ها به ثمر رساندند توسط مدافعان و دروازه بان لبنان برگردانده شد و گل های آنها دو بار با داوری ویدیویی مردود اعلام شد تا با نزدیک شدن به بازی در پایان مسابقه استرس و شرایط سختی برای آنها بیشتر شود. اما شوت هنری شماره 7 این تیم شرایط را تغییر داد تا تاجیک ها یک گل دیگر بزنند و صعود را بدون حرف و حدیث تجربه کنند.

تیم ملی تاجیکستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و در این دیدار چندین رکورد در تاریخ فوتبال کشورش به نام خود ثبت کرد. اولین حضور با گل اول و صعود همراه بود تا جام ملت های 2023 خاطرات شیرینی را برای این کشور رقم بزند.

مجله اخبار فوتبال خارجی