ایمان صادقی: طرفدار نداریم اما منظم هستیم!


سرویس خبر شماره: 2011059
9 آوریل 1403 در 3:42 ب.ظ.
672

0نقطه نظر

امسال فضای متفاوتی را تجربه می کنم.

ایمان صادقی امیدوار است بتواند فرصت های بیشتری برای حضور در چارچوب گل های تیمش در لیگ بیابد.

ایمان صادقی: طرفدار نداریم اما منظم هستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان صادقی که یکی از دروازه بان های باتجربه لیگ است، در این فصل شانس زیادی برای بازی نداشته است. او این وضعیت را برای خبرنگار ما بازگو کرد: در این فصل فراز و نشیب های مختلفی را تجربه کردم، گاهی فیکس و گاهی نیمکت نشین بودم.

سپس درباره شرایط گلدسته گفت: در ابتدای فصل علیرغم تلاش بچه ها تیم نتیجه نگرفت و مربی عوض شد و در نهایت خدا را شکر در آخرین دیدارهای نیم فصل دوم وضعیت کمی بهتر شد و ما دو برد در لیگ برتر و یک برد مرحله یک هشتم نهایی کسب کردیم تا چهار امتیاز لیگ را کسب کنیم و از رقبای خود جلوتر باشیم. البته لیگ و جام حذفی برای ما ادامه دارد و امیدواریم نتایج خوب و رتبه خوبی برای تیم پیکان کسب کنیم.

صادقی با اشاره به شرایط خود افزود: اوایل فصل چند مسابقه فیکس بودم اما با توجه به نتایج کادر فنی بازیکنان و تاکتیک های تیم را تغییر داد و بعد از چند هفته سرمربی تیم عوض شد و این اتفاق افتاد. آقای عنایتی زمان برد تا بازیکنان را بسنجد و صف بندی اصلی آنها را پیدا کند. در نهایت خدا را شکر در نیم فصل دوم سه بازی وجود دارد که به آنها اطمینان دارم و از عملکردم راضی هستم.

1909059

او اضافه کرد: دوست داشتم در دو بازی اخیر کلین شیت کنم اما در بازی ای که شش امتیاز داشتیم دقایق زیادی تحت فشار بودیم و در دقیقه 94 گل خوردیم. به هر حال در ادامه لیگ تابع نظر سرمربی تیم هستم و اگر صلاح بداند تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد.

دروازه بان پیکان که در استقلال و پرسپولیس بازی کرده و حالا بدون هوادار و با حواشی کم در تیم پیکان بازی می کند، گفت: داشتن هوادار شور و اشتیاق یک تیم را افزایش می دهد و فشار را بر عوامل تیم افزایش می دهد. من هر دو را می شناسم، استقلال، پرسپولیس ملوان و فجر و… تیم های پرطرفداری بوده اند و امسال فضای متفاوتی را تجربه می کنم که با وجود کمبود تماشاگر، تیمی با ساختار حرفه ای است.

او ادامه داد: از اول فصل که به اینجا رسیدم با رهبری خوب همه چیز طبق نظم و اصول پیش رفت و این دقیقاً همان چیزی است که کمتر در تیم های مورد علاقه هواداران می بینید و جای خود را به شور و هیجان داد. پیکان سال هاست که در لیگ برتر حضور دارد و قطعا طرفداران خاص خودش را دارد که البته کمتر به ورزشگاه می آیند.

صادقی در پایان می گوید: امسال یکی از نادر سال‌هایی است که کمتر بازی کردم و شرایط خاصی را تجربه کردم. دوست دارم بیشتر بازی کنم و به تیمم کمک کنم، اما همه چیز به نظر کادرفنی بستگی دارد و به تفکر آنها احترام می گذارم.

مجله اخبار فوتبال داخلی