این دو نفر با رونالدو مشکل دارند

ریو فردیناند توضیح داد که چرا فکر می کند تیری آنری با کریستیانو رونالدو مشکل دارد. فردیناند و رونالدو شش سال در منچستریونایتد بازی کردند. تیری آنری از سال 1999 تا 2007 در آرسنال حضور داشت و چندین بار در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد بازی کرد و با CR7 شاهکاری خلق کرد. این دو مرد بیشترین جوایز فصل (هر کدام 2) را به دست آورده اند و بیشترین گل را از ضربات آزاد مستقیم یک بازیکن خارجی (هر کدام 12 گل) به ثمر رسانده اند.

ستاره سابق منچستریونایتد و انگلیس در جدیدترین پادکست خود درباره احساسات آنری برزیلی و رونالدو نسبت به کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

فردیناند در مورد رونالدو برزیلی به آندریاس پوکه گفت: “مشکلاتی وجود دارد.” فکر می‌کنم به اسم مربوط می‌شود، مثلاً «اسم مرا گرفتی، پس من با تو مشکل دارم». استفن هاوسون افزود: چون رونالدو بود، کریستیانو می آید و همه به او می گویند رونالدو چاق و این بی احترامی است.

آنها در مورد اسطوره آرسنال گفتند: “در مورد تیری آنری هم همینطور است.” ببینید آنری چگونه در مورد رونالدو صحبت می کند. او با شور و شوق در مورد کریستیانو صحبت نمی کند. فردیناند اضافه کرد: مثل این است که کریستیانو را دست کم گرفته است. کلیپی در هایبری وجود داشت که در آن هانری به پشت سر او یا چیزی می زد و کریستیانو او را هل می داد. به نظر می رسد که لبه های زیادی وجود دارد و به نظر می رسد که چیزهای زیادی در ذهن هنری باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: رونالدو یا مسی؟ این بار این رونالدو اصلی است که انتخاب می کند / عصر جدید کهکشان ها در راه است!

سرویس اخبار فوتبال خارجی