باب بافرت هر چهار مورد را برای سهام رابرت بی لوئیس دارد

حیاط قدرتمند باب بافرت ظاهراً رقبای دیگر را پیش از مسابقه درجه 3 روز شنبه رابرت بی. لوئیس در سانتا آنیتا ترسانده است – با هر چهار مورد از ورودی ها از انبار بافرت.

بازی شنبه رابرت بی لوئیس تحت سلطه بافرت رانرز

مربی کالیفرنیایی باب بافرت رابرت بی لوئیس استیک روز شنبه را برنده خواهد شد زیرا او هر چهار مورد را دارد!

بله، برنده 10 بار مسابقه سانتا آنیتا روز شنبه، ظاهراً هر دونده دیگری را فقط با بافرت ترسانده است. شیر عربی، نیوگیت، ووستر و سخت به رقم زدن باقی ماندن در مسابقه در آخرین مرحله ورود.

بنابراین، با 10 برد از قبل در رابرت بی لوئیس استیک، بافرت مطمئناً این شنبه را به یازده می رساند.

فرانکی دتوری برای سوار شدن به نیوگیت بافرت رزرو کرد

جوکی کهنه کار ایتالیایی فرانکی دتوری در حال حاضر در سانتا آنیتا سوار است زیرا خلبان محبوب فصل خداحافظی خود را پس از اعلام بازنشستگی در سال گذشته آغاز می کند – گفت که این کمپین آخرین کمپین او خواهد بود.

او اظهار کرده است که در نتیجه یک تور جهانی برگزار خواهد کرد که باعث شد او در اوایل فصل در کالیفرنیا سوار شود، قبل از اینکه در ماه مارس به دبی برود و سپس به بریتانیا برگردد تا در بهترین مسابقات خود در این مسابقات شرکت کند. تابستان

دتوری سپس قصد دارد روزهای سوارکاری خود را در جام پرورش دهندگان 2023 به پایان برساند و در نوامبر در سانتا آنیتا بازگردد.

قبل از همه چیز که فرانکی برای سوار شدن مطمئن شده است نیوگیت در شنبه رابرت بی لوئیس استیکز و پس از یک ثانیه نسبتاً خوب در Sham Stakes (دتوری هم آن روز سوار شد) در سانتا آنیتا در 8 ژانویه، در مسابقه 200,00 دلاری با شانس زنده برای بهتر شدن یک مسابقه شرکت خواهد کرد.

پس از اتمام آن مسابقه بیش از یک مایل، به نظر می رسد که پله تا 1/16 در روز شنبه برای این کلت 3 ساله سبک مسابقه مناسب باشد.

دیگر دوندگان بافرت – شیر عربی توسط جی. ولازکز، ورچستر توسط جی. هرناندز و Hard To Figure توسط R. Vazquez سوار خواهند شد.

باب بافرت ده بار جایزه رابرت بی لوئیس را برنده شده است

رابرت بی لوئیس استیک نیز مسابقه ای است که باب بافرت دوست دارد هر فصل آن را هدف قرار دهد – آنها در گذشته 10 بار مدال طلای این مسابقه را به دست آورده اند – از جمله در چهار سال گذشته.

اولین موفقیت آنها در این مسابقه در سال 1999 با General Challenge به دست آمد و از آن زمان تاکنون 9 موفقیت دیگر را به دست آوردند که آخرین آنها 12 ماه پیش با مسیه بود (در زیر تماشا کنید).

سالهای برنده شدن باب بافرت رابرت بی لوئیس: (1999، 2003، 2009، 2013، 2015، 2016، 2019، 2020، 2021، 2022)

تماشا کنید: مسیه برنده جایزه رابرت بی لوئیس 2022 است

رابرت بی لوئیس کیست؟

مسابقه ویژه درجه 3 شنبه در سانتا آنیتا، رابرت بی لوئیس استیک است، اما RBL کیست؟

رابرت ‘باب’ لوئیس یک تاجر آمریکایی و صاحب اسب مسابقه بود که اسب هایش اغلب در سانتا آنیتا می دویدند. این مسابقه برای اولین بار در سال 1935 با مسابقه ای که در ابتدا با نام سانتا کاتالینا شناخته می شد، اجرا شد، اما از سال 2007 پس از مرگ لوئیس در سال قبل (17 فوریه 2006) به عنوان رابرت بی لوئیس استیک شناخته شد.


مطالب مرتبط با مسابقه اسب دوانی

https://sportslens.com/news/bob-baffert-has-all-four-entries-for-saturdays-robert-b-lewis-stakes-at-santa-anita/ منبع: