بازگشت به لیگ برتر در بازی بزرگ


سرویس خبر شماره: 2010991
9 آوریل 1403 در 05:02
9.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

شاگردان سعید اخباری در پارس جنوبی به پیروزی ارزشمندی دست یافتند.

بازگشت به لیگ برتر در بازی بزرگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهم ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور شب گذشته توسط تیم های پارس جنوبی و چادرملو اردکان در ورزشگاه تختی جم برگزار شد و شاگردان سعید اخباری موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شدند. پیروزی 2-1 در جدالی نزدیک و نفس گیر برای ادامه راه خود به لیگ برتر.

چادرملو اردکان که در آخرین دیدار سال مقابل مس سونگون بدشانسی زیادی به همراه داشت و با وجود نمایش تهاجمی در نهایت نتیجه را واگذار کرد، با انگیزه زیادی مقابل پارس جنوبی قرار گرفت و با ایجاد حملات متعدد دوباره موفق به پیروزی شد.

2004928

شاگردان سعید اخباری بازی را خوب آغاز کردند و در دقایق ابتدایی چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردند اما برخلاف بازی، پارس جنوبی به گل رسید اما در ادامه چادرملو فشار زیادی به پارس جنوبی وارد کرد و دروازه خدادادی ضربه دقیقی زد. از روی دروازه حریف بازی را باز کرد تا این دیدار در نیمه اول با تساوی به پایان برسد و البته یک موقعیت تک به تک توسط سیدعلی یاحی زاده از دست رفت.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های خوبی خلق کردند اما تغییرات سعید اخباری جواب داد و محمد نسامی لحظاتی پس از ورود به زمین توانست با شوت تماشایی دروازه پاس جنوب را باز کند و چادرملو برای ماندن در کورس سه امتیاز اضافی گرفت. ارتقاء. در رتبه بندی به مقام دوم برسد.

مجله اخبار فوتبال داخلی