بازیکن غنا، ستاره جدید فوتبال آسیا!


سرویس خبر شماره: 2010985
9 آوریل 1403 در 3:35 ق.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

جوئل کوجو در مسیر محبوبیت:

جوئل کوجو بازیکن غنای تیم ملی قرقیزستان شبی فراموش نشدنی را سپری کرد.

بازیکن غنا، ستاره جدید فوتبال آسیا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان روز سه شنبه مقابل چین تایپه نمایش خیره کننده ای داشت و در مسابقات مقدماتی جام جهانی به یک ستاره ظاهر شد.

این بازیکن 25 ساله غنایی که در تیم ملی قرقیزستان بازی می کند در یک نیمه هت تریک کرد و قرقیزستان را مقابل چین تایپه به پیروزی بزرگ رساند و در نهایت این دیدار با نتیجه 5 بر یک به سود تیم ملی به پایان رسید. قرقیزها

این بازیکن در جریان رقابت های جام ملت های آسیا یک گل تاثیرگذار مقابل عمان به ثمر رساند که تنها امتیاز این مسابقات را به دست آورد. این گل او را در بین هواداران فوتبال اندونزی و قرقیزستان در کشورهای شرق آسیا محبوبیت خاصی پیدا کرد. گل او تنها یک امتیاز را برای تیم ملی کشورش در این تورنمنت به ارمغان آورد و اردن را حذف کرد و اندونزی را به مرحله حذفی جام ملت های آسیا صعود کرد که در آن زمان واکنش های جالبی را در پی داشت و این بازیکن محبوبیت زیادی در بین فوتبالدوستان اندونزی پیدا کرد.

2004917

این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی می کند با سرعت و تکنیک بالای خود روی دروازه حریف موقعیت ایجاد می کند و در تیم نه چندان قدرتمند قرقیزستان نقش یک ستاره را بازی می کند.

این بازیکن در تیم دینامو سمرقند در لیگ ازبکستان فوتبال بازی می کند و با ادامه روند و حفظ کیفیت فعلی خود می تواند شانس حضور در لیگ های برتر آسیا را به دست آورد.

مجله اخبار فوتبال خارجی