باشگاه فوتبال استقلال تهران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | akhbarfootball

سرمربی سابق استقلال، برای قبول هدایت باشگاه الغرافه وارد قطر شد. سرمربی پرتغالی استقلال نام چند مهاجم خارجی را برای شروع مذاکرات به مدیران باشگاه اعلام کرده است. بازیکنی که در سن بالا احیا شد، برای عقد قرارداد جدید و نجومی ناچار به تمجید از مربی تازه کار تیمش شد.

  • تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
  • سرمربی پرتغالی استقلال نام چند مهاجم خارجی را برای شروع مذاکرات به مدیران باشگاه اعلام کرده است.
  • بعد از انقلال ناصر حجازی و منصور پورحیدری تلاش‌های زیادی برای حفظ استقلال انجام دادند.
  • استقلال تیمی است با تاریخ غنی که هوادارانش با عشق به رنگ آبی زندگی میکنند از کودک تا کهن سال ، مرد یا زن ، دختر آبی یا پسر آبی …
  • به دلیل بارش باران در روز قبل و آماده نبودن زمین ورزشگاه این بازی لغو شد اما نبود وسائل ارتباط جمعی مناسب و عدم اطلاع‌رسانی کافی هیئت فوتبال تهران باعث شد که هواداران استقلال به درستی در جریان این امر قرار نگیرند و به هر حال در ورزشگاه حاضر و با درهای بسته مواجه شوند.
  • سرمربی وقت سپاهان در زمانی که شایعاتی پیرامون پیوستنش به استقلال مطرح شده بود، گفت در زندگی فقط از خدا می‌ترسم و هر جا لازم باشد حرفم را خواهم گفت.

نمایی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال پس از قهرمانی در سوپر جام ایران ۱۴۰۱، آن‌ها مراسم قهرمانی و بالا بردن جام را برای همبستگی با اعتراضات سراسری ایران بدون خوشحالی برگزار کردند. کنفدر اسیون فوتبال آسیا برای تیم هایی که با بهانه کرونا قصد انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خط و نشان کشید. مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور پس از شکست مقابل سپاهان گفت که تیمش در نهایت قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد. به گزارش اینتیتر به نقل از سیتنا، نزدیک به یک سال پیش بود که باشگاه استقلال با درخواست فرهاد مجیدی سرمربی وقت خود و به منظور تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستان را به خدمت گرفت. به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، با اعلام کمیته داور قضاوت دیدار استقلال – نفت مسجد سلیمان به حمید حاج ملک محول شده است.

سایپا همسفر ماشین در لیگ دسته اول شد

این ورزشگاه از ابتدای تأسیس باشگاه در ۱۳۲۴ تا ۱۳۵۳ به تنهایی و از ۱۳۵۳ تا ۱۳۶۸ به تناوب و به همراه ورزشگاه آزادی میزبان بازی‌های خانگی استقلال بود. تعدادی از مهم‌ترین بازی‌های باشگاه تاج در این ورزشگاه برگزار شد که از میان آن‌ها می‌توان به شهرآوردهای این تیم در مقابل شاهین، نخستین بازی‌های شهرآورد این تیم در مقابل پرسپولیس و فینال‌های جام باشگاه‌ها و حذفی تهران در دهه‌های ۱۳۲۰ و ۱۳۳۰ اشاره کرد. اما مهم‌ترین بازی باشگاه در این ورزشگاه، دیدار فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در بهار ۱۳۴۹ است که با پیروزی و قهرمانی تاج پایان یافت.

حجت کریمی: هیات مدیره از قراردادها خبری نداشت؛ همه را آجورلو بست!

بدین ترتیب پرافتخار ترین سرمربی لیگ برتر پس از دو فصل کابوس وار از مجله اخبار فوتبال جدا شد. در میانه دهه نود مدیران استقلال، سیاست استفاده از بازیکنان سابق در کسوت مربی را کنار گذاشتند و وینفرید شفر آلمانی را جذب کردند . وی در نخستین فصل حضورش قهرمانی جام حذفی را بدست آورد اما با این حال دوران حضورش کوتاه بود و بدلیل کسب نتایج ضعیف و بعد از شکست در مقابل پدیده و از دست رفتن شانس قهرمانی ، فرهاد مجیدی که به عنوان کمک مربی فعالیت میکرد، سکان هدایت تیم را تا انتهای فصل بر عهده گرفت . علی خطیر مدیر وقت استقلال با رایزنی های متعدد موفق شد تا آندره آ استراماچونی سرمربی خوشپوش ایتالیایی را به تهران بیاورد.

اپلیکیشن رسمی باشگاه

در حال حاضر فرهاد مجیدی هدایت تیم فوتبال استقلال را به عهده دارد. مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند. باشگاه استقلال اعلام کرد که از سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به دلیل اظهاراتش علیه ساپینتو شکایت کرده است. کمیته انضباطی از حضور ناظران ویژه این کمیته در پیکارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد. تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دیدار با مس کرماندر کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

http://3dmark.ir