اشکش: مسئولان خیلی خوب کار کردند

سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید از نظر فنی همه چیز آماده است و آنها فقط به کمک مالی نیاز دارند.

اشکش: مسئولان خیلی خوب کار کردند

وی در ادامه درباره وضعیت روحی تیم پس از برد ذوب گفت: برد ذوب آهن در تزریق انگیزه و زنده نگه داشتن امید در مردم و مسئولان بسیار موثر بود. بعد از هفت ماه بردیم و از این بابت بسیار خوشحالیم و به اعتماد به نفس رسیدیم. بچه ها با جان و دل کار می کنند، انشالله بازی را با فولاد پاس می کنیم.

اشکش یادآور شد: 4 فینال داریم و باید با جان و دل برای آن پیش برویم و با دست پر از زمین خارج شویم. وضعیت فنی و روحی تیم خوب است. امیدوارم با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان با تفکر فنی خود باعث خوشحالی مردم شویم. می دانید که تیم نفت باعث خوشحالی اهالی مسجد سلیمان می شود و مسئولان کار بسیار خوبی انجام داده اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1922290
01 مه 1402 در 00:29
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما می توانیم امید را دوباره زنده کنیم

سرمربی نفت در خصوص دیدار با مسئولان استانی گفت: جا دارد از هیئت مدیره و آقایان رئیسی، خانچی، هیوند و بنی تمیم تشکر کنم، جلساتی که با مدیرعامل داشتیم نوید یک حمایت را می داد و خوشبختانه خود را در این زمینه نشان داده است. روزهای اخیر بازیکنان حق دارند درصدی از قراردادشان را بگیرند و با پرداخت حق الزحمه بچه ها در بازی حساس با فولاد می توانم راحت تر جلو بروم. امیدوارم همه کمک کنند. این پرداختی که مبلغ زیادی هم نیست برای پرداخت پول این اقوام تا راحتتر جلو برویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم اشکش درباره وضعیت نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: همانطور که می بینید و می دانید بچه ها تعامل خوبی دارند. بچه ها روزی سه جلسه تمرین می کنند و از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی هستند و به کل گروه خسته نباشید می گویم و می توانیم امید را دوباره زنده کنیم.