“بدون صحبت” برای تولوز، اسکن رابرتسون و کلوپ دلگرم کننده – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

با پایان یافتن تعطیلات بین‌المللی، بالاخره می‌توانیم وضعیت لیورپول را در آستانه بازی مقابل برایتون بررسی کنیم.

تولوز در تصویر نیست

با توجه به اینکه گروه ورزشی Fenway به دنبال گسترش “کارنامه فوتبال” خود است، گزارش هایی در روز سه شنبه منتشر شد مبنی بر اینکه مالکان لیورپول به دنبال خرید تولوز هستند.

با این حال، در روز چهارشنبه لیورپول اکودیو پاول، که منبع خوبی برای اخبار مربوط به FSG است، گفتبر خلاف برخی گزارش‌ها، FSG به دنبال خرید تولوز نیست. هیچ مذاکره ای انجام نشد هیچ کدام برنامه ریزی نکرده اند.»

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 17 اکتبر 2010: مالک لیورپول، جان دبلیو. هنری و مالک تام ورنر در جریان 214 امین بازی دربی مرسی ساید مقابل اورتون در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این رد لینک های تولوز به این معنی نیست که FSG به سایر باشگاه ها نگاه نخواهد کرد.

بنا به گفته دیوید اورنشتاین، مالکان قرمزها برای کمک به خرید یک باشگاه دیگر، پدرو مارکز، مدیر فنی بنفیکا را هدف قرار داده اند.

انتصاب مایکل ادواردز همچنین به این منظور انجام شد که او بر چیزی بیش از لیورپول تأثیر بگذارد.

3 چیز امروز

  • من یونایتد قول داده اند برای هوادارانی که درباره تراژدی ها می خوانند، “تحریم های شدید باشگاهی” داشته باشند و با “برنامه آموزشی مشترک” با لیورپول موافقت کرده اند – نامه کامل در بالا آمده است.
  • برای اسکاتلند، اندی رابرتسون سه‌شنبه شب به دلیل آسیب دیدگی مچ پا لنگان لنگان لنگان لنگان پاشیده است و اسکن باید نشان دهد که چه مدت چهره او بیرون است – لطفاً همه انگشتان خود را روی هم گذاشته‌اند.
  • لوئیس دیاز پدر ادعا کرده است که باشگاه های بزرگ اسپانیایی برای نظارت بر پسرش، شماره 7 لیورپول، فعال هستند – متن کامل را بخوانید. اینجا

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

  • همانطور که در بالا، یورگن کلوپ نامه ای دلچسب نوشت و در پاسخ به یک هوادار جوان که با اضطراب دست و پنجه نرم می کرد، پاسخ داد – چند نکته وجود دارد که همه ما می توانیم از سخنان او دریافت کنیم.
  • استیون رید، سرمربی تیم اول فارست، پس از پیروزی 1-0 لیورپول، به دلیل ناسزا گفتن به داوری پل تیرنی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس محروم شد – شاید او باید انرژی خود را روی تیم خودش متمرکز می کرد.
  • مت بیرد، سرمربی زنان لیورپول می گوید که یاسمین متیوس “حدود 21 روز از میادین دور خواهد بود” اما تیلور هیندز “این هفته به تمرینات بازگشته است” – قرمزها در ساعت 12:30 شنبه شنبه میزبان من سیتی در پرنتون پارک هستند.
  • کودی گاکپو از طریق Voetbal Belgie به Voetbal International گفته است که او “واقعا نگران” بحث در مورد انتقال خود به زندگی در لیورپول نیست – او “کسی است که همیشه به این موضوع نگاه می کند که چه کاری می تواند بهتر انجام دهد و چگونه می تواند خود را توسعه دهد”.

آخرین چت از جای دیگر

2023. بلژیک رومئو لاویا BELGA BELGA PHOTO VIRGINIE LEFOUR اعتبار: خبرگزاری بلگا/اخبار زنده الامی

  • رومئو لاویا به دلیل آسیب دیدگی ران پایش در دسامبر، بقیه کمپین را از دست خواهد داد – ما در آنجا از گلوله فرار کردیم.
  • پس از اینکه ولز در ضربات پنالتی مقابل لهستان شکست خورد به این معنی که آنها در یورو 2024 از دست خواهند داد، راب پیج، سرمربی تیم گفت که او “کاملا” می خواهد به عنوان سرمربی بماند.
  • جان استونز از من سیتی ممکن است بعد از اینکه مشکلی با انگلیس پیدا کرد برای بازی با آرسنال در روز یکشنبه مناسب نباشد – مشخص نیست که آیا این یک مصدومیت واقعی است یا به این معنی که او قبل از بازی بزرگ استراحت می کند.

ویدیوی روز و مسابقه شب

در مراسم رونمایی از نقاشی دیواری او، اینجا آنفیلد است با رابی فاولر در مورد چگونگی کار موثر با یک مدیر ورزشی، جانشین یورگن کلوپ و مدیریت بازیکنان جوان لیورپول صحبت کرد.

مسابقه شب است زنان چلسی مقابل زنان آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

آبی ها از بازی رفت 3-0 پیش افتادند و می توانید بازی برگشت را در ساعت 8 شب (بریتانیا) از TNT Sports 1 تماشا کنید.



https://www.thisisanfield.com/2024/03/no-talks-for-toulouse-robertson-scan-heart-warming-klopp-latest-lfc-news/ منبع: