بیرانوند در مقابل انتقاد: کجا به ما تخفیف خودرو دادند؟

وی در پاسخ به اینکه جذابیت نباختن او ادامه داشت، گفت: خدا را شکر همه بچه ها زحمت کشیدند. من واقعاً عصبانی بودم زیرا بازی خوبی انجام می دادیم و شرم آور بود. در پایان بازی به تساوی بسنده کردیم و با خود گفتیم حیف است.

وی در پایان درباره توپ های بازی امروز توضیح داد: فکر می کنم به دلیل سردی هوا توپ ها در زمان گرم کردن سخت بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بیرانوند درباره ادامه یا پایان همکاری با کارلوس کی روش گفت: ما بازیکن هستیم و انتظار داریم اتفاق خوبی برای تیم ملی بیفتد. آقای کی روش مربی شناخته شده ای است و در جام جهانی قبلی هم نتایج او را دیدیم اما به هر حال اتفاقاتی افتاد که ما پیشرفت نکرده ایم. باز هم می گویم که ما بازیکن و سرباز تیم ملی هستیم و به هر تصمیمی که رئیس فدراسیون بگیرد احترام می گذاریم. انتظار داریم اتفاقات خوبی بیفتد. من می‌خواهم در جام ملت‌ها و جام جهانی آینده کار بزرگی با تیم ملی انجام دهم، زیرا وقتی با 33-34 وارد می‌شوید، فشار می‌آورند و می‌گویند خیلی قدیمی است.

دروازه بان تیم ملی پرسپولیس سپس خطاب به خبرنگاران گفت: شما رسانه ها من آنها را دوست دارم اما بعد از جام جهانی همه ملی پوشان را مقابل پیشکسوتان قرار دادید. پیشکسوت ها همه جا رفتند حتی قبرستان، جلوی آنها را گرفتی و گفتی بازیکن تیم ملی اینقدر پول دارد. این را هم بگویم که ملی پوش جایزه هزار تومانی از تیم ملی نگرفت. جایزه ای وجود داشت که قول دسترسی به جام جهانی را می داد و ما هنوز انتقالی را تایید نکرده ایم. ما در بازی با ولز پانزده هزار جایزه گرفتیم، اما آیا می دانید قبل از بازی با آمریکا، هفت هزار (حدود شش میلیارد) برای خیریه گذاشتیم؟ شما این چیزها را نمی بینید.

بیرانوند در پاسخ به اعتراض ورزشکاران سایر رشته ها گفت: پولی که می گیریم از جیب دولت نیست بلکه از طرف مقابل می آید. ما چهار سال زحمت کشیده ایم و داریم بازی می کنیم و AFC به فدراسیون جایزه می دهد. قبلاً در این مورد صحبت شده و رئیس فدراسیون این لطف را به ما کرده است. رئیس فدراسیون هندبال یا هر جای دیگری می تواند آن پول را به بازیکنانش آن طرف بدهد. حق آنهاست؛ همه ورزشکاران حق دریافت این پول را دارند. ما هیچ وقت از دولت پول نگرفتیم و بعد از بازی با ولز هم پول گرفتیم، همینطور بود و از پانزده هزار تا قبل از بازی با ولز هفت هزار را رها کردیم، آمریکا، اما شما هرگز آن را به رسانه ها اعلام نکردید. و فقط گفت که ملی پوشان پاداش گرفتند، درست است؟ برای قبل از بازی با آمریکا بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند پس از دربی 99 در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و فکر می کنم یکی از بهترین بازی های پرسپولیس در سال های اخیر بود. من خودم به عنوان یک بازیکن از بازی لذت بردم. استقلال دو سه موقعیت داشت که از آنها استفاده کرد اما دیدید پرسپولیس بازی خوب و مالکانه ای انجام داد. می‌توانستیم نیمه اول را تمام کنیم، اما متاسفانه نتوانستیم. باز هم خدا را شکر که با بازی خوبی که انجام دادیم شکست نخوردیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان قبل از بازی با آمریکا شش میلیارد را برای امور خیریه کنار گذاشته بودند و قسم خورده بودند که مردم را خوشحال کنند. از پانزده هزار دلاری که از جیب دولت بیرون نیامده و همانطور که می بینید مال فیفا و AFC است و فدراسیون هم لطف کرده است. بازیکنانی مانند والیبال و هندبال نیز می توانند رئیس فدراسیون خود را از فیفا و AFC دریافت کنند.

وی در پاسخ به اینکه بازیکنان تیم ملی به دلیل حواشی می خواهند حواله ها را برگردانند، گفت: آیا حواله ای هم به ما دادند که برگردیم؟ آقای نبی را پیدا کنید ببینید چه پولی به ما دادند؟ بچه ها هیچ پولی دریافت نکردند. قرار بود قبل از جام جهانی کمک مالی کنند اما بچه ها پشیمان هستند که هنوز حرف نزده اند. در آخرین تماسی که با آقای دکتر سجادی داشتیم گفتند همه چیز درست می شود اما تا الان خوب نبوده و بچه ها منتظر هستند و می بینید هیچکس اعتراضی به عدم پرداخت شما ندارد. خیال مردم راحت باشد که بازیکنان پول زیادی نگرفتند.

پس از تساوی در دربی، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس از صحبت درباره پاداش بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد.

بیرانوند در مقابل انتقاد: کجا به ما تخفیف خودرو دادند؟

بیرانوند در پاسخ به اینکه بعد از بازی با آمریکا عده ای فکر می کردند او به دلیل مصدومیت دروازه را رها نکرده است، گفت: حرف بزرگان شما که می گویند بیرانوند ترسیده را قبول ندارم. من صدها بار فیلم «گلی که خوردم» را دیدم و مقصر نبود. تقصیر من گل نبود. در شرایط جام جهانی نه می توانی بازی را بخوانی و نه می توانی قبل از سر تصمیم گیری کنی. شاید او می خواست توپ را بچرخاند که در این صورت من مقصر اصلی بودم. من کاملاً وارد بازی شدم و گفتم این یک بازی است و تیم ملی می خواهد جاودانه شود. آخرش دماغم میشکنه و اگه امروز نباشه فردا میشکنه. الان خراب است و می خواستند اقدام کنند، اما چون شرایط سخت است و فرصتی برای استراحت نیست، بعد از فصل یا شاید بعد از فوتبال این کار را انجام می دهم تا خیالم راحت باشد.


سرویس خبر شماره: 1860407
29 دسامبر 1401 در 09:02 ب.ظ
28.1 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

پولی که ما می گیریم از جیب دولت بیرون نمی آید