تصمیم جنجالی رونالدو; جنگ باز با منچستریونایتد!

کاروان بازیکنان منچستر یونایتد ساعت 16:30 روز جمعه به بانکوک پرواز می کند و به نظر می رسد اریک تن هاچ به برخی از بازیکنان آکادمی اطلاع داده است که احتمالاً کاروان یونایتد را در این سفر همراهی می کنند. منچستریونایتد روز سه‌شنبه در بانکوک به مصاف لیورپول می‌رود و سپس به ملبورن می‌رود تا با ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس دیدار کند. آنها در 23 ژوئن به مصاف استون ویلا خواهند رفت. سایر بازی های دوستانه نیز برابر اتلتیکو مادرید در اسلو در 30 جولای و رئال وی کانو در اولدترافورد در 31 جولای برنامه ریزی شده است.

در این خبر آمده است که تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی برای خرید کریستیانو رونالدو وارد عمل شده است. ستاره پرتغالی همچنان قصد دارد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و مطمئنا شاگردان توماس توخل جزو مدعیان قهرمانی در این تورنمنت خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سخنگوی باشگاه منچستریونایتد گفت: “کریستیانو رونالدو برای تور پیش فصل ما در تایلند و استرالیا در روز جمعه با منچستریونایتد سفر نخواهد کرد. او مرخصی بیشتری برای رسیدگی به امور خانوادگی دریافت کرده است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو 37 ساله این هفته به دلایل خانوادگی در تمرینات پیش فصل یونایتد شرکت نکرد و خبرها حاکی از آن است که ستاره پرتغالی می خواهد اولدترافورد را ترک کند. منچستریونایتد فردا برای تور تدارکاتی خود راهی تایلند می شود. این در حالی است که کریستیانو رونالدو زیر نظر اریک تن هاخ در تمرینات پیش فصل چهارم منچستریونایتد شرکت کرد و احتمالاً در تور پیش فصل این تیم غایب خواهد بود. منچستریونایتد همچنان به بهانه مشکلات خانوادگی رونالدو احترام می گذاشت و حداقل در مقابل دیدگان مردم نسبت به این ستاره پرتغالی واکنشی نشان نداد.

کریستیانو رونالدو به همراه سایر بازیکنان منچستریونایتد برای شروع تور پیش فصل خود در روز جمعه به تایلند نمی رود.


سرویس خبر شماره: 1832545
16 جولای 1401 ساعت 11:00 ب.ظ.
5.9 هزار |

0نقطه نظر

غیبت ادامه دارد؛