تعجب کلوپ از نحوه خرج کردن پول بارسلونا / نمی دانم بارسا چنین مربی دارد یا نه!

این بازیکن 55 ساله وضعیت فعلی بارسلونا را با باشگاه سابقش دورتموند مقایسه کرد و توضیح داد: “تنها باشگاهی که من از آن می شناسم که ورزشگاه و سایر حقوق را از قبل فروخت دورتموند بود. واتسکه باید در آخرین لحظه مداخله می کرد و همه چیز را نجات می داد. من نمی دانم. نمی دانم که آیا بارسلونا واتسکه خواهد داشت یا نه.

کونده اکنون تنها بازیکن ثبت نام نشده است و بارسا نیز به دنبال جذب مارکوس آلونسو و احتمالا برناردو سیلوا است. اما یورگن کلوپ می گوید به دلایل مختلف نمی تواند وضعیت مالی بارسلونا را درک کند. سرمربی لیورپول توضیح داد: یکی از دلایل این است که من یک متخصص مالی نیستم. دوم اینکه اگر به من بگویید پول ندارم، دیگر پولی خرج نمی کنم.» سرمربی لیورپول همچنین گفت که امیدوار است مشکلات باشگاه به زودی حل شود: «من مثل یک هوادار به آنها نگاه می کنم. من نمی فهمم. باشگاه در دهه های گذشته عالی بوده است و امیدوارم آنها بر مشکلات فائق آیند.

ژول کوند (46 میلیون پوند)، روبرت لواندوفسکی (42.5 میلیون پوند)، رافینیا (56 میلیون پوند) همگی با پول کلان وارد باشگاه شدند، در حالی که فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن به صورت رایگان قرارداد گرفتند. قوانین سخت‌گیرانه مالی لالیگا مانع از جذب چهره‌های جدید بیشتر آنها شد تا اینکه فروش 85 میلیون پوندی 24.5 درصد از برنامه تلویزیونی ملی آنها خلأ را پر کرد.

دورتموند در سال 2005 در آستانه ورشکستگی بود که هانس یواخیم واتزکه، یکی از هواداران قدیمی دورتموند، آمد و مدیرعامل باشگاه شد. واتزکه با یک سری تغییرات، از جمله فروش حق نام ورزشگاه و اولویت دادن به پرداخت بدهی های کلان باشگاه، دورتموند را از ورشکستگی نجات داد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا در حال حاضر بیش از 1 میلیارد پوند بدهی دارد، اما این امر مانع از آن نشده است که در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال خریدهای بزرگی انجام دهند و ستاره های بزرگی را برای تجدید قوا از خاوی به خدمت بگیرند.