قانون فوتبال در برابر چلسی; کشیدن مو جریمه ای ندارد!

اما برخلاف انتظار چلسی و هوادارانش، بازیکن تاتنهام به خاطر این ژست با مجازات انضباطی روبرو نخواهد شد زیرا در قوانین رسمی فوتبال هیچ گونه مجازاتی برای این ژست وجود ندارد.


سرویس خبر شماره: 1838531
آگوست 24, 1401 @ 10:49 ب.ظ
10.8K |

2نقطه نظر

توماس توخل در پایان بازی از تصمیم داور در این صحنه به شدت عصبانی شد و در نشست خبری اعلام کرد: از چه زمانی بازیکنان می توانند در مسابقه فوتبال موهای حریف را بکشند؟ با اینکه صحنه را بررسی کردند، هیچ اتفاقی نیفتاد. واقعا مسخره است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار پر تنش چلسی و تاتنهام که با تساوی 2-2 به پایان رسید، کریستین رومرو بازیکن تاتنهام با مارک کوکوریا ستاره چلسی درگیر شد که یکی از جنجالی ترین اتفاقات این بازی بود. رومرو در این صحنه موهای کوکوریا را کشید تا چلسی و به خصوص توماس توخل سرمربی این تیم را عصبانی کند.

در ثانیه های پایانی دیدار شب گذشته دو تیم، تصاویر تلویزیونی به خوبی نشان می داد که در جریان درگیری رومرو و کوکوریا در محوطه جریمه چلسی چه اتفاقی افتاده است. اگرچه این صحنه پس از سقوط کوکوریا توسط VAR بررسی شد، اما برخلاف ادعای چلسی و توخل، حرکت رومرو خطا شناخته نشد. داور بازی را ادامه داد تا تاتنهام را کرنر کرد. کرنر ارسالی هری کین به گل دوم تبدیل شد و تاتنهام را به تساوی کشاند.

کریستین رومرو بازیکن تاتنهام به دلیل کشیدن موهای مارک کوکوریا ستاره چلسی در بازی شب گذشته دو تیم با مجازات انضباطی روبرو نخواهد شد.