تهامی; فرشته ای نارنجی پوشید تا گل گهر را نجات دهد! (تصویر)

ابراهیم تهامی با یک تکل ضعیف در وقت اضافه دروازه میزبان را باز کرد.

تهامی;  فرشته ای نارنجی پوشید تا گل گهر را نجات دهد!  (تصویر)

شاگردان امیر قلعه نویی پس از این گل تلاش مضاعف کردند تا دروازه میزبان را که سفره دفاعی خود را افزایش داده بود باز کنند، اما تنها در پایان وقت قانونی بازی موفق شدند تا در نهایت و در شرایطی که داور مسابقه را صدا زد. 6 دقیقه وقت اضافه ارسال بهنام برزای به تیر اول توسط مس کرمان منجر به گل در دقیقه دوم وقت تلف شده شد.
در این صحنه همانطور که در تصاویر ثبت شده توسط عکاس مسابقه مشاهده می شود، تهامی برای دفع توپ اقدام به تکل کرد اما تلاش او برای دفع توپ بی نتیجه بود و بهنام برزای مدافع راست گلگهری را وارد زمین کرد که پس از ورود به زمین چندین بار اقدام به ارسال کرد. به جای تیکدری که این کار را انجام داده بود با خطای دفاع حریف گل تساوی را به ثمر رساند و نیمکت این تیم را گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841334
9 سپتامبر 1401 ساعت 13:34 |
891 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازی های مهم لیگ برتر شب گذشته در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد. جایی که دو تیم مس کرمان و گل گهر در یکی از دیدنی ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ بیست و دوم به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان حسین خانی با دو شکست و یک پیروزی به دربی کرمان رسیده بودند و از سوی دیگر شاگردان امیر قلانوی پس از پیروزی در اولین بازی مقابل تراکتور، در دو بازی اخیر مقابل مای رفسنجان و سپاهان به تساوی دست یافتند.
نتایج بازی های دو تیم در سه هفته ابتدایی این است که کرمانی نارنجی پوش در اولین حضور خود در ورزشگاه باهنر که با حضور هواداران انجام شد به دنبال پیروزی است و گل گهر نیز که با وارد میدان شد. ایده برنده شدن در همه مسابقات
بر خلاف روند بازی، گل عارف رستمی در دقایق پایانی نیمه اول به سود مس رفت اما در وقت های اضافه نیمه اول، مرتضی تبریزی با پاس گل تماشایی محمد خدابنده لو گل تساوی را به ثمر رساند تا هر دو تیم. با تساوی به رختکن رفت.
بازی جذاب و سریع دو نماینده استان کرمان در نیمه دوم پر حادثه و برخورد بود و باز هم این مس کرمان بود که در دقیقه 70 موفق شد گل دوم را از عارف رستمی با فرانک به ثمر برساند. حضور مناسب شروین بزرگ روی تیرک دروازه گل گهر.

این اشتباه زمانی رخ داد که مهاجمان گل گهر فرصت خوبی برای گلزنی نداشتند و اگر تهامی مداخله نمی کرد، شاید مس کرمان می توانست دومین برد متوالی را در خانه پس از باخت 3 بر صفر پیکان به دست بیاورد.