توضیح هافبک تیم ملی از سوءتفاهم تاریخی


سرویس خبر شماره: 1996674
3 فوریه 1402 ساعت 7:30 ق.ظ.
1.7 هزار |

1نقطه نظر

همیشه از افشین قطابی ممنونم

قاسم حدادی فر می گوید بازیکنان تیم ملی ایران به هیچ وجه نباید به فینالیست شدن فکر کنند و فقط باید به قهرمانی بپردازند.

توضیح هافبک تیم ملی از سوءتفاهم تاریخی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قاسم حدادی فر چندی پیش کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان و همچنین ستاره تیم ملی فوتبال در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی در آسیا. جام ملت ها و همچنین اظهاراتی که در شبکه ورزش انجام داد.

وی درباره شرایط تیم ملی گفت: من معتقدم تیم خوبی با پتانسیل داریم و همه ارزشش را دارند. در بازی اول مقابل فلسطین خیلی خوب کار کردیم و توانستیم خیلی سریع دو گل به ثمر برسانیم. بازی مقابل هنگ کنگ مثل بازی اول پیش نرفت و تیم حریف بازیکنان تیم ما را خیلی خوب آنالیز کرده بود و پرسینگ از بالا را هم در برنامه خود قرار داده بود و بازیکنان تیم ما خوب کار کردند. انتقال توپ از خط دفاع تا نیمه راه تسلیم نشدند و این نقطه ضعف تیم ما بود. با این حال بازی را بردیم و خوشبختانه توانستیم 6 امتیاز را کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی امارات ادامه داد: فکر می کنم در دیدار مقابل امارات باید با بازیکنان اصلی بازی کنیم که در مرحله پلی آف به میدان می روند. بازی با امارات آزمونی جدی برای تیم ما خواهد بود زیرا آنها از فلسطین و هنگ کنگ قوی تر هستند و باید برای مراحل بعدی آماده شویم. تمام تمرکز تیم ما باید معطوف به قهرمانی باشد و بازیکنان روی شرایط جدول پلی آف تمرکز نکنند. حتی یک درصد هم نباید به فینالیست شدن فکر کنیم. اگر می خواهیم فینالیست شویم، بهتر است در پلی آف حذف شویم.

1889247

حدادی فر درباره اظهارات خود در یک برنامه تلویزیونی توضیح داد: در مورد دخالت هایی که در برنامه عصر فوتبال انجام دادم، متأسفانه سوء تفاهم شد. در جام ملت های آسیا 2011 آقای نکونام و تیموریان اعضای ثابت تیم ملی بودند و قرار نبود جای من بازی کنند. من مقابل امارات به زمین رفتم و بعد از بازی آقای قطبی از عملکرد من خوشحال شدند و گفتند از من برای بازی کره هم استفاده خواهند کرد اما در لحظات آخر تصمیم خود را تغییر دادند و این در فوتبال کاملاً طبیعی است و این اتفاق می افتد. همه مربیان من نه انتقادی به آقای قطبی دارم و نه از این سوال ناراحتم. اتفاقاً آقای قطبی اولین مربی ای بود که من را به تیم ملی دعوت کرد و همیشه از ایشان ممنونم.

ملی پوش اسبق تیم ملی درباره مدعیان اصلی این رقابت ها گفت: به نظر من ایران، ژاپن و کره جنوبی مدعیان قهرمانی جام ملت های آسیا هستند. اما در کنار این تیم ها نباید از تیم های اردن، عراق و استرالیا نیز غافل شد. من به اعضای فعلی تیممان امید زیادی دارم و انشاالله بعد از سال ها با قهرمانی مردم را خوشحال کنند. کره و ژاپن شاید از نظر سخت افزاری و نرم افزاری خیلی جلوتر از ما باشند، اما هیچ وقت نیروی انسانی و استعدادهای درخشانی را که ما همیشه داشتیم و داریم در سراسر کشور و همچنین در باشگاه ها و تیم های ملی نداشتند و نخواهند داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی