جدیت کی روش در شکستن طلسم منفی (عکس)

جدای از این مورد، آلیو سیسه و شاگردانش از تیم سنگال یک جام از کی روش به دست آوردند. همان طور که با فراعنه به فینال جام ملت های آفریقا رسید، بار دیگر در ضربات پنالتی حذف شد تا کی روش و صلاح به قهرمانی نرسند.

این دو اتفاق مهم اکنون انگیزه ای شده است تا کی روش تنها به شکست سنگال در کنار ایران فکر کند. گل مهمی که باعث شد مربی پرتغالی را جدی تر از همیشه در تمرین ببینیم.

کارلوس کی روش از تقابل با سنگال خاطره خوبی ندارد و به دنبال شکست این تیم با ایران است.

جدیت کی روش در شکستن طلسم منفی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید اگر شکست تلخ مقابل سنگال در ضربات پنالتی نبود، کی روش به همراه تیم ملی مصر به جام جهانی می رفت و هرگز برای آماده سازی ایرانیان به اتریش نمی رفت. ستاره ها.

او در تمرین امروز تیم ملی، تمرینات را مرحله به مرحله با بازیکنان پشت سر گذاشت. بنابراین او ابتدا تاکتیک های خود را به تفصیل برای بازیکنان توضیح داد، سپس از آنها خواست تا دستورات او را اجرا کنند.

همانطور که می بینید، کی روش تاکید ویژه ای بر استفاده خوب از کناره های زمین و همچنین زدن ضربات آزاد دارد. تمرینی که بازیکنان دفاعی را برای رویارویی با حمله حریف و بازیکنان مهاجم را برای طراحی حملات مناسب آماده می کند.

همانطور که در عکس مشخص است، تماشاگران میزبان کی روش بیشتر از هافبک های تیم ملی تشکیل شده اند. همان مهره هایی که کادرفنی سرمربی در زمین و در بازی های سخت خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845263
04 مهر 1401 ساعت 00:51
8.7 هزار |

3نقطه نظر

او می خواهد سنگال را شکست دهد