جزئیات فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به دلیل بیماری



سرخیو سائول کوینترو چاوز که در اواسط اسفند 1403 به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل هپاتیت B از این باشگاه جدا شد، بنابراین محمد آبشک پس از حذف نامش از لیست آبی های اهوازی، به استقلال خوزستان پیوست.

امید علی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود اما نمی خواستیم ریسک کنیم. انتظار می رفت او درمان خود را کامل کند و سپس به تیم اضافه شود. اما با توجه به زمان باقی مانده تا پایان لیگ برتر ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن با کیفیت فسخ شد.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر است قبل از عقد قرارداد تست های پزشکی از بازیکن مذکور انجام شود، خاطرنشان کرد: تست اولیه این بازیکن در ایفمارک خوب بوده است. اما بعدا آزمایش خون چاوز برای هپاتیت B مثبت شد و خوشبختانه در عقد قرارداد حرفه ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و خود چاوز فسخ قرارداد را نوشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره احتمال دریافت کل مبلغ قرارداد چاوز با کشاندن باشگاه به دادگاه گفت: تلاش می کنیم ریسک مدیریت قرارداد را کاهش دهیم و یک وکیل اسپانیایی مورد تایید فیفا داریم. به ما گفتند چاوز را برای درمان به یک پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از درمان به تیم اضافه شود، اما گفتیم ارزشش را ندارد و وقت نداریم.

نجفی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست و دوم گفت: تاکنون 60 درصد قرارداد ملی پوشان را پرداخت کرده ایم. همچنین 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی پرداخت شده و تا یکی دو هفته آینده قسط بعدی آنها به حساب بازیکنان واریز می شود.

بیشتر بخوانید: پرش دیدنی استقلال به تیم آسیا/نکنام جایگزین پرسپولیس شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال