جشن 600 هزار دلاری وگاس راکسام با رینولدز و مک‌الهنی

هافبک بن توزر، در مصاحبه با talkSPORT، نتوانست از ابراز قدردانی خودداری کند. ستایش رینولدز و مک‌الهنی به‌عنوان «بهترین مالکان جهان».

در داخل هاکاسان، آهنگ‌های Wrexham فضا را پر کرد، پرده‌های Wrexham از سقف افتادند و یک صفحه نمایش بزرگ بهترین لحظات تیم را به نمایش گذاشت. فاستر متعجب شد و ادعا کرد که این شب عجیب باید حداقل نیم میلیون پوند (622000 دلار) برای صاحبان آن هزینه داشته باشد.

وقتی در بهترین غذاخوری‌های لاس‌وگاس غذا نمی‌خوردند، تیم به مهمانی‌های استخر، کنسرت Chainsmokers پرداختند و حتی به دی‌جی مشهور استیو آئوکی روی صحنه پیوستند. همانطور که فاستر گفت، “آنها فقط مراقب همه چیز بودند.”

“بهترین مالکان جهان”

علیرغم هزینه های زیاد، یک چیز واضح است – رایان رینولدز و راب مک الهنی می دانند چگونه موفقیت را جشن بگیرند. آنها فقط مالک نیستند، بلکه هواداران هستند، روی تیم خود سرمایه گذاری می کنند و ارتباطی ایجاد می کنند که از مرزهای یک زمین فوتبال فراتر می رود.

اما مهمانی به همین جا ختم نشد. آنها همچنین از تعداد زیادی از نقاط مهم لوکس از جمله Bellagio، MGM Grand، Spago و Omnia بازدید کردند. هر مکان با لوازم Wrexham تزئین شده بود. حتی یک مجسمه یخی از نشان باشگاه در Bellagio وجود داشت.

وقتی فیلم‌های بزرگ هالیوودی رایان رینولدز و راب مک‌الهنی نقش‌های مالکیت را بر عهده می‌گیرند، قطعاً تماشایی خواهد بود. این چیزی است که باشگاه فوتبال Wrexham متوجه شد که این دو بازیگر که مالکان بخشی از باشگاه هستند، بازیکنان را با یک مهمانی عجیب و غریب وگاس مجلل کردند. طبق گزارش ها، این جشن، که نشان دهنده ارتقای تیم است، باعث شد این دو نفر بیش از نیم میلیون پوند، که تقریباً 622000 دلار است، به عقب برگردانند.

فاستر می‌گوید مالکان راکسام حداقل نیم میلیون دلار برای جشن تبلیغاتی هزینه کرده‌اند.

در قلب این جشن، بن فاستر، دروازه بان ستاره راکسام بود. سیو حساس لحظه آخری او در مقابل ناتس کانتی، صعود این تیم را قطعی کرد. در ادامه بازی، بازیکنان به همراه فاستر سوار یک پرواز شدند. مقصد؟ البته لاس وگاس

– جو پمپلیانو (@JoePompliano) 2 ژوئن 2023

این ماجراجویی پر زرق و برق در وگاس نماد تعهد آنها به باشگاه، بازیکنانشان و خود بازی زیبا است. بازیکنان راکسام که با آنها مانند A-listers رفتار می شد، به لطف صاحبان ستاره خود طعم هالیوود را چشیدند.


راهنماهای شرط بندی فوتبال که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/ryan-reynolds-and-rob-mcelhenney-spent-over-half-a-million-dollars-on-las-vegas-promotion-party-for-wrexham-players/ منبع:

(h/t @Calfreezy @yungchip) pic.twitter.com/ghDYkZJPOT

و آنها حتی هایلایت های رکهام را در بازی در باشگاه داشتند 🤣

دروازه بان بن فاستر می گوید که هیچ بازیکنی برای چیزی پول پرداخت نکرده است و رایان رینولدز و راب مک الهنی حداقل 500000 دلار هزینه کرده اند.

راکسام AFC صعود اخیر خود را در لاس وگاس جشن گرفت.

به اشتراک گذاشتن تجربه خود در پادکست فلاسفاستر تصویری پر جنب و جوش از جشن جشن ترسیم کرد. به محض ورود، تیم مستقیماً از هواپیما به کلوپ شبانه هاکاسان رفت. چیزی که در آنجا در انتظار آنها بود چیزی از یک فیلم هالیوودی بود.