جهانبخش: اگر اینجا بازی کنی محکوم به برد هستی

وی درباره وضعیت روحی بازیکنان چوکا پس از دو بازی اخیر گفت: وضعیت بازیکنان به گونه ای شد که بعد از تساوی امروز به شدت ناراحت شدند. این یک امتیاز مثبت است و نشان می دهد که آنها به بار روانی مورد نظر من رسیده اند. البته هنوز به زمان کمی نیاز داریم و به مرور زمان به شرایط 100 درصد ایده آل خواهیم رسید. خوب است، اما ما نباید اجازه دهیم غرور کاذب به ما و گروه برسد. راه درازی در پیش داریم و برای رسیدن به میانه جدول باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

سرمربی چوکا در پایان با تمجید از مدیریت این باشگاه گفت: از مالک و مدیرعامل تیم امید کافی تشکر می کنم. این اقوام به وعده های خود عمل کردند و درصدی را که باید می پرداختند پرداخت کردند. شرایط بازیکنان و اسکان و امکانات آنها نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و فکر می کنم یکی از عوامل نتیجه گیری ما دپارتمان مدیریت و مادی است و بخشی دیگر تمایل بچه هاست که با تمام وجود پاس می کنند. قلب آنها



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جهانبخش جعفری در شرایطی مدیریت چوکا تلاش را برعهده گرفته که این تیم شرایط مساعدی در جدول رده بندی لیگ آزادگان ندارد. با این حال چوکا در دو دیداری که با سرمربی جدید خود انجام داده یک برد و یک تساوی کسب کرده است و به همین دلیل امیدها برای بقای این تیم در لیگ برتر بالا می رود.

وی سپس گفت: رابطه بسیار خوبی بین ما و بازیکنان برقرار شده است و نتایج به دست آمده نیز همین مشکل را نشان می دهد. وقتی تیم و بازیکنان مربی را دوست ندارند، برای او بازی نمی کنند، اما در گروه ما اینطور نیست و بچه ها ما را دوست دارند و می دانند که ما به آنها اهمیت می دهیم و برای آینده آنها مطالبه می کنیم. . این یک نکته مثبت است و مطمئناً نتایج ما در آینده بهتر خواهد شد.

جعفری که در مراسم معارفه به بازیکنان چوکا گفته بود که اگر خوب بازی نکنند به تماشاگران چوب می‌دهند تا آنها را بزنند، در پاسخ به تهدیدش که در دو بازی اخیر جواب داده است، گفت: من این بحث را نمی‌خواهم. به بحث گذاشته شود. این بحث ها سرگرم کننده بود و بازیکنان باید مربی خود را دوست داشته باشند و او را بپذیرند و با جان و دل بازی کنند. این شامل شرایط ما نیز می شود و خدا ما را دوست دارد و این بازیکنان برای خیر و صلاح مردم کار می کنند زیرا انرژی تماشاگران را در حال تشویق می بینند و می دانند که محکوم به پیروزی هستند. هر چه مربی با بازیکنانش بهتر رفتار کند، موفق تر است.

سرمربی چوکا معتقد است یکی از دلایل نتایج این تیم در دو هفته گذشته ارتباط خوب بازیکنان با کادرفنی جدید این تیم است.

جهانبخش: اگر اینجا بازی کنی محکوم به برد هستی


سرویس خبر شماره: 1867889
11 فوریه 1401 @ 19:45
12.7 هزار |

2نقطه نظر

آن کلماتی که گفتم خنده دار بود.

جعفری در خصوص عملکرد داور و اخراج یکی از بازیکنان تیمش در این بازی گفت: چه ببریم چه ببازیم به هیچ عنوان نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم. امیدوارم کارشناسان هم اخراج و هم گل دومی که خوردیم را ببینند و نظر بدهند. در سکانس دوم در شلوغی اتفاقاتی افتاد که من ندیدم اما می گویند ممکن است اشتباه باشد. امیدوارم اشتباه کرده باشیم در کل، قضاوت خوب بود. تصمیم داریم همیشه بگوییم داوری خوب بوده و اعتراض نکنیم.

1554074

سرمربی چوکا در گفت و گو با خبرنگار ما درباره آن بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول موج بر علیه ما بود و گل خوردیم و بازنده به رختکن رفتیم، اما در نیمه دوم سه تغییر در ترکیب خود ایجاد کردیم و با 3-4-4 بازی را ادامه دادیم. سیستم و توانستند سه گل بزنند و بازی را ببرند. متاسفانه یکی از بازیکنان ما اخراج شد و بازی با دو ضربه ایستگاهی با تساوی به پایان رسید. این تیم 16 بازی بدون برد است و وقتی یک تیم 16 هفته بدون برد می گذرد، ضرر روحی سنگینی می گیرد. خوشبختانه هفته گذشته توانستیم پیروز شویم و این هفته به تساوی رسیدیم تا به شخصیتی که می خواستیم برسیم.

امروز چوکا تا دقیقه 90 با برتری 3 بر یک استقلالی ملاثانی از حریف خود یک امتیاز گرفت اما اخراج یک بازیکن و دریافت دو گل در دقایق پایانی سه گل را برای شاگردان جعفری به ارمغان آورد. نقطه ها به هم نمی رسند

سرمربی چوکا درباره رتبه شانزدهم جدول و اختلاف 6 امتیازی این تیم با تیم پانزدهم گفت: با تیم بالای سرمان 12 امتیاز اختلاف داشتیم اما اکنون به 6 امتیاز آرمان گهر رسیده ایم و این نشانه خوبی است. این تیم در 16 بازی 6 امتیاز و ما در دو بازی 4 امتیاز گرفتیم. شرایط چوکا در بازی های بعدی بهتر می شود و 100 درصد در لیگ می مانیم.