حمایت چهره خاص استقلالی از یاغی پرسپولیس/ آن بچه بی معرفت بود

وی افزود: البته اتفاقات فصل اول بی تاثیر نبود. با روحش بازی کردند و آزارش دادند. او از این کودک چیزی نمی دانست. همه ما باید با هم کار کنیم تا اتفاق مثبتی رخ دهد. او فصل گذشته آقای گل ایران شد و امیدواریم به شرایط ایده آل خود بازگردد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی گفت: حریف ما تیم بسیار مستعدی است. او بازیکنان کلیدی از درون دروازه تا نوک خط حمله دارد. کادر بسیار خوب و با تجربه ای دارند. با این حال تیم ما خیلی خوب کار می کند. همه بچه ها سرحال و آماده هستند تا یک بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام دهند.

علیزاده در خصوص افت کیفیت گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای مس رفسنجان، گفت: منشا باید از محمد ربیعی که منحصراً با او کار می کند و صحبت می کند بسیار سپاسگزار باشد. سرمربی تیم در تلاش است تا این بازیکن را به شرایط خوب خود بازگرداند. منشا مروارید برای ما ضروری است. او تاثیرگذارترین بازیکن ما در سال گذشته بود. تلاش می کنیم این بازیکن را به تیم برگردانیم.

علی علیزاده درباره وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: شرایط تیم خوب است و همه بچه ها سالم هستند. در بازی قبل تراکتور را بردیم. این تیم واقعا سازنده است و مربی شایسته ای دارد. برد ما چیزی از شایستگی تراکتور نمی گیرد. این تیم تیم بسیار بزرگی است. خدا را شکر که توانستیم جایگاه خود را بدست آوریم.

وی افزود: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. بازی آنها با سپاهان را آنالیز کردیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم روند خود را حفظ کنیم و دست پر از تهران به رفسنجان برگردیم. هدف ما این است که فردا یک بازی خیلی خوب ارائه کنیم.

نایب رئیس باشگاه مس رفسنجان گفت: پرسپولیس همچنان پرسپولیس است. چه بیمار باشد چه نباشد، سالم باشد یا نباشد، خوب باشد یا بد. آنها تیم بزرگی هستند و ما تلاش می کنیم با یک نتیجه خوب از زمین آزادی بیرون بیاییم.