با خطرناک ترین ستاره نارنجی مقابل پرسپولیس

رد پیشنهاد پرسپولیس و توافق با آقای رئیس
در شرایطی که پرسپولیس به دنبال یک مهاجم گلزن بود، یحیی گل محمدی با گادوین موافقت کرد. مذاکرات طرفین یک هفته به طول انجامید و زمانی که گمان می رفت او دوباره در این تیم شماره 90 خود را سفارش دهد، برگشت و دوباره راهی رفسنجان شد و برگه تمدید قرارداد را امضا کرد. جایی که مسئولان این تیم مدعی شدند وی نمی تواند به درخواست رئیس جمهور (محمد ربیعی) برای ادامه همکاری پاسخ مثبت دهد و بحث مالی در میانه راه نبوده است.

ممنوعیت بحث برانگیز کشیدن موهایتان
منشا در مدت حضورش در استقلال حواشی را رها نکرد و زمانی که این تیم در اهواز بود در شرایطی که توانست با گل خود در جدال با فولاد پیروز شود، هنگام خروج از ورزشگاه با یکی از هواداران روبرو شد. در اعتراض به موهای او! وی با تصمیم کمیته انضباطی محروم خواهد شد. منشا در پایان محرومیت خود و قبل از جدال با پدیده مشهد در اعتراض به عدم حضورش در این تیم جلسه فنی فرهاد مجیدی را ترک می کند تا با خشم سرمربی استقلال مواجه شود و در اختیار انضباطی باشگاه قرار گیرد. کمیته

منشا همانطور که در فصل اول آن انتظار می رفت او توانست به عنوان گلزن اول سیرجانی ها ظاهر شود اما در فصل دوم به دلیل ناکامی در لیست تمدید قلعه نویی قرار نگرفت. و این بار پیشنهاد دیگری از تیم کرمانی یعنی مس رفسنجان را پذیرفت. جایی که او توانست در اولین فصل حضورش به عنوان اولین پنالتی گیر تیم، بار دیگر عنوان مستر گل را از آن خود کند.

حرکت به سمت عجمان
منشا نتوانست قرارداد خود را با استقلال کامل کند و در شرایطی که با قراردادی یک سال و نیم به جمع آبی ها پیوسته بود، زودتر از موعد جدا شد و به لیگ امارات رفت و به تیم عجمان پیوست. البته این قرارداد پایان خوبی نداشت به همین دلیل او خیلی سریع به ایران بازگشت و این بار با اطمینان امیر قلعه نویی پیراهن گل گهر را بر تن کرد.

یاغی نیجریه ای مقابل پرسپولیس
پس از بازیکنانی چون هوار ملامحمد و الانگ الانگ، این گادوین ماشا بود که در تصمیمی بحث برانگیز به عنوان بازیکن خارجی از پرسپولیس راهی اردوی رقیب شد. وقتی پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد مشا نشد، استقلال پا پیش گذاشت و توانست به تیم رقیب بپیوندد و به عنوان یاغی جدید معرفی شود. در طول بود این مهاجم نیجریه ای با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوسته بود و با توجه به عدم تمایل برونکو به ادامه همکاری، باشگاه پرسپولیس در توافقی با ماشا شرایط فسخ قرارداد را با پرداخت 127 هزار دلار فراهم کرد.

بازی برگشت به امید گل اول
گادوین منشا باز هم به پرسپولیس رسید. جایی که او انگیزه ای برای درخشش مقابل این حریف پیش روی خود دوباره پیدا کرده است. او با رد پیشنهاد پرسپولیس و در شرایطی که برخلاف تصور رفسنجانی نتوانست در فصل گذشته به عنوان گلزن ظاهر شود، می خواهد دوباره همه چیز را به نفع خود تغییر دهد.. منشا که فصل گذشته اولین زن پنالتی تیمش بود، این بار در فصل بیست و دوم تیمش هر دو پنالتی را هدر داد و نتوانست گلی بزند. شاید نبرد افتخاری مقابل پرسپولیس بتواند بار دیگر نگین نیجریه ای محمد ربیعی را در نقش اول بازگرداند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گادوین منشا که در پیکان زیر نظر مجید جلالی ظاهر شد، به سرعت چشم پرسپولیسی ها را گرفت که مهدی طارمی را به عنوان ستاره در خط حمله خود داشت. اتفاقی که ماجراهای جدیدی را برای این مهاجم پرکار اما گلزن به همراه داشت.

بین نفرات حاضر در دو تیم باید انتظار رویارویی ویژه ای داشت. گادوین منشا مهاجم نیجریه ای و آقای گل فصل گذشته سرخ ها که در این فصل اگرچه نتوانست در نقش گلزنی فصل گذشته ظاهر شود اما یکی از با انگیزه ترین نفرات اردوی محمد ربیعی مقابل پرسپولیس محسوب می شود. .


سرویس خبر شماره: 1847758
20 مهر 1401 ساعت 12:58 |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گادوین منشا به دنبال گل تاریخی تری نسبت به جدال الدحیل است

منشا در دوران حضورش در پرسپولیس گل‌های ویژه‌ای برای این تیم به ثمر رساند که شاید خاطره‌انگیزترین آن‌ها برابر الدیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود که همه ناامید شدند. فرار دیدنی از خط میانی و عبور از دو بازیکن حریف و در نهایت ترک دروازه بان و باز شدن دروازه حریف و جلو انداختن قرمزها. اما او که فوتبالش همیشه حاشیه هایش را فربه کرده یا شاید بی انصافی باشد که بگوییم برابر بود، این بار تصمیمی بحث برانگیز گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دو هفته ناکامی، بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس با انگیزه های خاصی آماده جدال با مس رفسنجان می شوند. این تیم در این فصل امیدوار است با جذب بازیکنان مناسب و کسب نتایج خوب، رنکینگ فصول گذشته را بهبود بخشد و مطمئنا دیدار با پرسپولیس و کسب نتیجه از این مبارزه می تواند به نفع آنها باشد.

بازگشت مهاجم نیجریه ای به ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس شاید یکی از اتفاقات ویژه هفته باشد.

با خطرناک ترین ستاره نارنجی مقابل پرسپولیس

او که فصل قبل در جدال با آقای گلی به مهدی طارمی باخت، به این تیم پیوست و گفت که شرایط آقای گلی در تیم هجومی مثل پرسپولیس که هم تغذیه می شود و هم مهاجمانش راحت تر است. اتفاقی که باعث شد او از ابتدا با جو داخلی سنگینی در این تیم مواجه شود و سیامک نعمتی که در دوران حضورش در پیکان همبازی او بود، تبدیل به صمیمی ترین دوست و شاید تنها پرسپولیسی او شد. البته ماجرا به همین جا ختم نشد و اعتراض او به پاس ندادن بازیکنان و هدف قرار دادن مهدی طارمی حتی باعث شد تا هواداران پرسپولیس به او بپیوندند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند. البته ماجرا خیلی سریع با رفتن مهدی طارمی به پایان رسید و او و علی علیپور در این تیم رقیب شدند.

ماجرای پنالتی جنجالی که در دربی گل نشد
اما شاید یکی از اتفاقات جالب دوران حضورش در استقلال، روز رویارویی با پرسپولیس بود و بیشترین انگیزه را داشت. در این دیدار استقلالی ها صاحب یک فرصت پنالتی می شوند و در شرایطی که موشا اعلام می کند با آیاندا پاتوسی آماده شوتزنی است اما مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان آبی ها پنالتی به فرشید اسماعیلی می دهد و هافبک استقلال هم این شانس را مهار می کند. از دست داد.