حمله همه جانبه و تهدید هواداران استقلال به اسپانسر باشگاه/منتظر بدترین تحریم های تاریخ

کریمی در 40 روز گذشته (با نشستن بر صندلی ریاست باشگاه استقلال) دو بار سفر خود به امارات را برای دیدار با سران تیم اصلی لغو کرد و در نهایت با کمک وزارت ورزش و جمعی از نمایندگان، سفر خود به امارات را لغو کرد. شورای اسلامی تصمیم گرفته شد به اولین تیمی بپیوندد که در روزهای اخیر بخشی از حق اسپانسری تیم استقلال در بیست و دومین دوره لیگ برتر را به آنها پرداخت کرد.

باید ذکر شود؛ این مسائل موجی از نگرانی را در بین هواداران استقلال ایجاد کرده است چرا که 24 ساعت تا شروع فینال جام حذفی باقی مانده و تا فردا باید دید که آیا این تهدیدات تاثیرگذار خواهد بود یا خیر!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

طی هفته های گذشته انتظار می رفت اولین شرکت کارفرما (که نامش به عنوان حامی اصلی روی پیراهن استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر بود) سهم قابل توجهی از مطالبات آن باشگاه را بپردازد.

هواداران استقلال در فضای مجازی، پیشکسوتان استقلال و مدیران این سریال در مصاحبه های رسانه ای اعتراض کردند که چرا شرکت همراه اول به تعهدات خود در قبال باشگاه استقلال و حق اسپانسر بیست و دومین دوره لیگ برتر عمل نمی کند.

اختلافات بین مدیران همراه اول و باشگاه استقلال به این موضوع مربوط می شود که استقلال در زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو روی پیراهن استقلال بدون قرارداد رسمی این تیم را تبلیغ می کرد و پس از آن علی فتح الله زاده به این کار ادامه داد. تا زمانی که حجت کریمی هدایت آن را برعهده گرفت عنوان رسمی فعلی باشگاه استقلال ادامه داشت.

این سوال تا روز چهارشنبه هفته گذشته و آخرین دیدارهای سران این دو گروه تا جمعه گذشته ادامه داشت، حجت کریمی در گفتگو با خبرورزش اعلام کرد بخشی از این درخواست ها در روز شنبه یا یکشنبه (17 خرداد) این هفته برآورده می شود. باید حساب استقلال واریز شود تا بتوانند قبل از دربی درصد مشخصی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند. اما روز گذشته (دوشنبه 17 خرداد) باشگاه استقلال بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای از رفتار بد بازیکن اول خبر داد.

حمله همه جانبه و تهدید هواداران استقلال به اسپانسر باشگاه/منتظر بدترین تحریم های تاریخ
نمونه ای از طرح هایی که هواداران استقلال در فضای مجازی تلفن همراه اول را تهدید کرده اند.

به محض انتشار این اطلاعیه، موجی از انتقادات تند هواداران در فضای مجازی به خصوص در صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی به راه افتاد. صلیب های قرمز روی لوگوی همراه اول، تهدید به ممنوعیت و غیرفعال کردن سیم کارت این اپراتور بزرگ و مواردی از این دست از جمله تهدیداتی است که هواداران استقلال علیه موبایل اول در فضای مجازی انجام داده اند. آنها با اولی تا ساعت 24 امشب (سه شنبه 18 خرداد) به باشگاه استقلال مهلت دادند.