خبر بد تایید شد، بنزما الکلسیکو را باخت!

مشکلات اما مصدومیت عضلانی گزارش شده و بعید است او به بارسا برسد. مندی امروز در خانه بود و فردا باید در کلینیک باشگاه باشد. توجه داشته باشید که کریم و مندی چند هفته پیش به دلیل مصدومیت در زمین مسابقه غایب بودند.

فردا روز مهمی برای کریم بنزما و مندی خواهد بود و مشخص خواهد شد که وضعیت آنها برای الکلسیکو چگونه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید با این برد فاصله با سویا دوم را به 10 امتیاز رساند و با بهترین روحیه ممکن به ال کلاسیکو رسید. این بازی یکشنبه هفته آینده در برنابئو برگزار خواهد شد.

وضعیت رودریگو بیشتر نگران کننده بود اما او بعد از بازی در اینستاگرامش نوشت که مشکلش آنقدرها هم جدی نیست. امروز هم تایید شد که مصدومیت او خطرناک نیست و می تواند برای بارسا بازی کند

بنزما در پایان بازی وضعیت بدنی خود را در جمع خبرنگاران تشریح کرد و گفت که به ال کلاسیکو خواهد رسید اما امروز شرایطش متفاوت بود. کریم در کلینیک باشگاه حضور داشت و طبق گزارش مارکا، شرایط او به گونه ای است که احتمالا الکلسیکو را از دست خواهد داد.

علیرغم برد مهم رئال اما مصدومیت سه بازیکن باعث شد تا نکرانی ها. در ابتدا این رودریگو گوئز بود که پس از اشتباه شدید بازیکن مایورکا و با کمک پزشکان زمین را ترک کرد. سپس نوبت به کریم بنزما و فرلاند مندی می رسد که به دلیل مصدومیت تعویض شوند.کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری خود در مورد مصدومان تاکید کرد که همه چیز روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در آخرین بازی هفته بیست و هشتم لالیگا مقابل مایورکا با نتیجه 0-3 پیروز شد. رئال نیمه اول را با تساوی بدون گل مقابل میزبان به پایان رساند اما کریم بنزما در نیمه دوم دبل کرد و وینیسیوس یک بار گلزنی کرد تا گالاتاسرای روی دروازه حریف برتری کامل داشته باشد.


سرویس خبر شماره: 1815450 |
24 مارس 1400 ساعت 15:35 |
940 امتیاز خبر|

0نظرات

درخواست مارک

نه تنها کریم بنزما بلکه فرلاند مندی هم قرار نیست یکشنبه آینده مقابل بارسا به ال کلاسیکو برسد.