پیشنهاد رسمی باشگاه انگلیسی برای ممفیس دیپای

به گفته جرارد رومرو، روزنامه نگار نزدیک به بارسلونا، او پیشنهاد رسمی و خوبی از تاتنهام دریافت کرده است و باشگاه کاتالانی نیز در حال بررسی این پیشنهاد است. مشکلات اقتصادی بارسلونا گزینه فروش ستاره هلندی را بیشتر کرده است. اگرچه هنوز برای اظهار نظر در مورد جدایی دیپای زود است، اما ترافیک هجومی بارسا و تصمیم باشگاه برای جذب مهاجم دیگری در تابستان نشان می دهد که دیپای به جدایی نزدیک تر است و باید منتظر جدایی او بود. دیپای همچنین برای منچستریونایتد در لیگ برتر بازی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اسپورت ماه گذشته گزارش داد که تیم هایی به خصوص در لیگ ایتالیا مانند ناپولی وجود دارند که می خواهند تابستان امسال ممفیس دیپای را به خدمت بگیرند، اما این بازیکن تا پایان فصل هیچ تصمیمی در مورد آینده نخواهد گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد کومان از ابتدای حضورش روی نیمکت بارسلونا تلاش زیادی برای جذب ممفیس دیپای داشت و این وینگر هلندی در نهایت تابستان گذشته لیون را به مقصد نیوکمپ ترک کرد. اما با جدایی سرمربی هلندی و البته مصدومیت ممفیس دیپای، تنها چند ماه پس از این انتقال شرایط برای او تغییر کرده و احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.


سرویس خبر شماره: 1815455 |
24 مارس 1400 در 16:27 |
1,208 امتیاز خبر|

0نظرات

ستاره هلندی می رود؟

اگرچه دپای که با 11 گل بهترین گلزن فصل بارسلونا است و پس از مصدومیت توانست زیر نظر ژاوی بازی کند و گلزنی کند، در ایده های سرمربی جدید بارسا جایگاه ثابتی ندارد. مثلث دمبله، فران تورس و آمریکا اوبامیانگ به طور مداوم در بازی های اخیر بارسا بازی کرده و درخشیده اند.

تاتنهام پیشنهاد رسمی برای جذب ممفیس دیپا، مهاجم هلندی بارسلونا ارائه کرده است.