خداحافظی دردناک مهاجم سابق استقلال از فوتبال

امین منوچهری مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال رسما از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

منوچهری در متنی که برای خداحافظی خود آماده کرده می نویسد: «خیلی زود گذشت، زحمت کشیدم، خیلی تلاش کردم، خیلی تلاش کردم، اما جواب همه زحماتم را نداشتم، اما خدا همیشه بوده است. با من است و در کنار من است او از من می خواست که تمام تجربیات تلخ فوتبالم را به توصیه های آموزشی برای نسل آینده فوتبالیست ها تبدیل کنم. تمام وجودم را به کار جدیدم خواهم داد و عاشقانه آن را دوست دارم زیرا فوتبال زندگی است. در قلبم حک شده، امیدوارم در مسیر جدید زندگیم با شما (فوتبال) به آنچه شایسته تلاشم است برسم. و خدا را شکر اینجا آغازی است که قلب من برای او می تپد.”

او سابقه بازی در تیم های مختلفی از جمله نساجی، راه آهن، نفت، بادران، پارس جم و … را دارد و حالا رسما اعلام کرده که دیگر به میادین برنمی گردد.

متنی که منوچهری برای خداحافظی نوشت، لحن نسبتاً تلخی دارد. او احساس می کند آنچه را که از فوتبال انتظار داشت دریافت نکرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837612
آگوست 19, 1401 @ 9:50 ب.ظ
67.7 هزار |

18نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منوچهری که هم اکنون سرمربی تیم جوانان استقلال است، در زمان سرمربیگری امیر از سایپا به عنوان یکی از گلزنان این باشگاه به استقلال آمد.قلانوی. اتفاقی که زندگی ورزشی او را به کلی تغییر داد.