خرید لحظه آخری بارسا به دلیل 18 ثانیه رد شد!

المانی ادامه داد:درست است که سه بازیکن تیم ما را ترک کرده‌اند و ما نتوانسته‌ایم خرید جدیدی انجام دهیم، اما ژاوی از ترکیبی که در اختیار داریم خوشحال است و معتقدیم که می‌توانیم با این تیم به اهدافمان برسیم. ما تمام تمرکزمان را انجام دادیم. توجه به قرارداد با گاوی، و اکنون ما بر جذب مارکوس آلونسو، رونالد آرائوخو و ایناکی پنیا متمرکز شده ایم.”

مدیر فوتبال بارسلونا تایید کرد که انتقال جولن آرائوخو از لس آنجلس گلکسی به دلیل تاخیر 18 ثانیه ای و یک مشکل اداری پیش بینی نشده منتفی است.

خرید لحظه آخری بارسا به دلیل 18 ثانیه رد شد!

رد استخدام سفیان امروباتما در حال تماشای او هستیم، اما آنها همچنین گزینه های دیگری را برای هافبک در نظر می گیرند. بگذارید ببینیم تابستان امسال چه اتفاقی می افتد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی نتوانست بازیکنی جذب کند. با وجود بازنشستگی جرارد پیکه و جدایی ممفیس دیپای و هکتور بیرین، بارسا همچنان با مشکلات مالی روبرو بود و تنها توانست قرارداد گاوی را امضا کند.

1797511


سرویس خبر شماره: 1868200
13 فوریه 1401 در 2:28 ب.ظ
7.7 هزار |

0نقطه نظر

متئو آلمانی تایید کرد

متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا فاش کرد که این باشگاه به جذب جولین آرائوخو، مدافع راست مکزیکی لس آنجلس گلکسی نزدیک است. وی در این خصوص گفتانتقال جولین آرائوخو تقریبا تکمیل شده بود و او قرار بود به تیم دوم ما ملحق شود اما به دلیل مسائل اداری و تاخیر 18 ثانیه ای این انتقال نهایی نشد. ما در این مورد از فیفا سوال کردیم و خواهیم دید که پاسخ چه خواهد بود. “

1797512