عکس پشت پرده اخراج جنجالی بیرانوند/ جمله سوال برانگیز روی اعصاب دروازه بان پرسپولیس; علی! اگه چیزی داری خبرم کن…

عکس پشت پرده اخراج جنجالی بیرانوند/ حکم مشکوک دروازه بان پرسپولیس را عصبانی کرده است;  علی!  اگه چیزی داری خبرم کن...

سرمربی آلومینیوم سه چهار بار این جمله عجیب را گفت و بعد از اولین بار بیرانوند از این اتفاق عصبی به نظر می رسید و می خواست هرچه زودتر به این اتفاق پایان دهد. البته مشخص نیست رحمتی چرا دست به چنین اقدامی زده است اما پس از برکناری علیرضا بیرانوند بود که این موضوع شکل جدی تری به خود گرفت.

محمد عسگری، آنالیزور تیم پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی سریع و با صدای بلند به مهدی رحمتی رفت و گفت: چرا اعصاب بیرانوند را خوردی و چرا این حرف ها را زدی؟ سوالاتی که در هیاهوی کارت قرمز علیرضا بیرانوند گم شد و جوابی پیدا نکرد.

به نقل از ورزشگاه آزادی، مهدی رحمتی که در نیمه اول بازی روی نیمکت تیمش بود، در دقایق ابتدایی بازی با بیرانوند صحبت کرد و مدام با او صحبت کرد. البته دروازه بان پرسپولیس ابتدا فکر می کرد رحمتی با او شوخی می کند و با خنده به صحبت های او پاسخ داد اما لحظاتی بعد این اتفاق برای بیرو به اتفاقی آزاردهنده تبدیل شد.

البته در مجموع نیمکت‌های پرسپولیس و آلومینیوم روابط بسیار خوبی دارند و حتی در آستانه بازی و در حاشیه نشست خبری، مهدی رحمتی با یحیی گل محمدی گفت‌وگوی صمیمانه‌ای داشت و در صحبت‌هایش مورد تمجید قرار گرفت. و در جریان بازی، سرمربیان هر دو تیم هیچ تنش و درگیری با یکدیگر نداشتند.

در دقیقه 42 فرار میلاد فخرالدینی و سپس خروج بیرانوند و خطای او روی بازیکن آلومینیوم باعث جریمه کارت قرمز و اخراج بیرانوند از زمین شد. برکناری که باعث شد کادرفنی پرسپولیس لب به اعتراض به اعلامیه معروف مهدی رحمتی باز کنند.

بیشتر بخوانید: گزارش داور از لحظات جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم/اخراجی بیرانوند این درست است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

البته این ماجرا دور از چشم اکثر خبرنگاران ماند و از علیرضا بیرانوند در این باره سوالی نکردند اما یکی از اتفاقات بازی جنجالی پرسپولیس و آلومینیوم هم بود که بار دیگر درگیری نیمکت نشینان را نشان داد. از دو تیم لیگ برتری ایران

عکس پشت پرده اخراج جنجالی بیرانوند/ حکم مشکوک دروازه بان پرسپولیس را عصبانی کرده است;  علی!  اگه چیزی داری خبرم کن...

علی اگر کاری داری بگو. – این جمله منتسب به مهدی رحمتی است که به گفته شاهدان بارها توسط سرمربی آلومینیوم بیان شد و در نهایت به اخراج این دروازه بان از پرسپولیس ختم شد.