خوان لاپورتا پیکه، بوسکتس و رئیس لالیگا را مسخره می کند

به لطف این مصوبه، تراز مالی بارسلونا در سال جاری به میزان قابل توجهی بهبود یافته و به رقم مثبت 98 میلیون یورو رسیده است که باشگاه را از تحریم های احتمالی به دلیل نقض قانون بازی جوانمردانه محافظت می کند. مالی از سوی یوفا.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در این مورد، موندپورتیوو توضیح داد که لاپورتا با پیکه توافق شفاهی داشته اما در نهایت پیکه از کاهش دستمزد خودداری کرد. در مورد بوسکتس از او خواستند ابتدا قراردادش را تا سال 2024 تمدید کند و سپس دستمزدش را کاهش دهد اما مدیر برنامه هایش نپذیرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوان لاپورتا امروز در جلسه عمومی اعضای رسمی باشگاه بارسلونا به شدت به کاپیتان های دو تیم حمله کرد و آنها را مورد تمسخر قرار داد و گفت که با عدم کاهش حقوق آنها، باشگاه می توانست با خطر نقض فیرپلی مالی روبرو شود و حتی این اتفاق نیفتد. قادر به امضای قرارداد خریدهای جدید را ثبت کنید.


سرویس خبر شماره: 1847370
17 اکتبر 1401 ساعت 17:40
1.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در مجمع عمومی اعضای باشگاه

همچنین اعضای باشگاه بارسلونا برای فروش حق پخش چراغ سبز نشان داده اند. بر اساس این مصوبه که 591 عضو باشگاه به آن رای موافق، 38 نفر مخالف و 28 نفر رای ممتنع دادند، باشگاه بارسلونا رسما 10 درصد از درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی مسابقات 25 سال آینده خود را در ازای فروش 267 میلیون نفری دریافت کرد. یورو در خیابان شش.

لاپورتا همچنین خاویر تباس، رئیس لالیگا را مسخره کرد و گفت:در دوره مدیریت قبلی قراردادهای عجیبی با بازیکنان بسته شد. حقوق هنگفتی در این قراردادها گنجانده شده بود و لالیگا باید مداخله می کرد. اینکه تباس به حساب های مالی باشگاه ها رسیدگی می کند خوب است اما چرا در دوره قبلی مدیریت بارسا در این موضوع دخالت نکرد؟

لاپورتا در این باره گفت:ما مذاکرات مستقیمی با چندین بازیکن از جمله دو کاپیتان خود برای کاهش دستمزد (بوسکتس و پیکه) داشتیم. من و برخی از مدیران به لالیگا در مجموع 10 میلیون یورو ضمانت مالی دادیم “اگر آنها دستمزدهای خود را کاهش می دادند، ما مشکلی نداشتیم.”

این طرح یکی از اهرم های اقتصادی خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاتالان ها برای جبران بخشی از بدهی های سنگین باشگاه بود که برای تایید نهایی نیاز به تایید اعضای باشگاه داشت و امروز در جلسه مجمع عمومی باشگاه این اتفاق افتاد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا به طور غیرمستقیم جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس را به دلیل عدم پذیرش کاهش دستمزد مورد انتقاد قرار داد. او همچنین رئیس لالیگا را به امضای قراردادهای عجیب با بازیکنان بارسا در دوره مدیریت قبلی متهم کرد.

خوان لاپورتا پیکه، بوسکتس و رئیس لالیگا را مسخره می کند