درخشش ستاره یوونتوس منتظر آن بود


سرویس خبر شماره: 1936973
22 مه 1402 در 4:07 ب.ظ
539

0نقطه نظر

رسانه های ایتالیایی از عملکرد پل پوگبا در تساوی 1-1 یووه مقابل سویا استقبال کردند و نوشتند که او در نهایت تبدیل به بازیکنی شد که یووه مشتاق به بازگرداندن آن بود.

درخشش ستاره یوونتوس منتظر آن بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت به یوونتوس برای بازیکن 30 ساله فرانسوی آسان نبود. مصدومیت زانو در اردوی پیش فصل آمریکا او را در خانه نگه داشت و در این فصل حدود 40 بازی را به دلیل جراحی زانو از دست داد. اما او کم کم به روزهای اوج خود باز می گردد و در دو بازی اخیر لیگ از روی نیمکت آمده است.

انتقاد روزنامه های ایتالیایی از پوگبا
Gazzetta dello Sport: 6/5
TotoSport: 6/5
پست ورزشی Aquarius: 6



مجله اخبار فوتبال خارجی

La Gazzetta dello Sport از نقش مرد فرانسوی در طول بازی تمجید کرد و نوشت که او در نهایت آماده است تا بهترین بازی خود را انجام دهد: “یک پا عقب، یک پاس گل برای گاتی با ضربه سر: او برگشته است.”

کوریره دلو اسپورت توانایی های او را در تغییر بازی برجسته کرد و نوشت: او مانند برگامو وارد زمین شد و برای تیم کار کرد. این بار او پاس گل گاتی را برای گل تساوی داد.

نشریه تورینی توتو اسپورت معتقد است که این نوع پاس گل دقیقاً دلیلی است که یووه پوگبا را برگرداند و در شرح زیر نوشت: “نخستین نشانه های اختاپوس”.

پوگبا همچنین 20 دقیقه مقابل سویا به میدان رفت و به یوونتوس گل فدریکو گاتی را داد تا بازی را در لحظات مرگ به تساوی بکشاند و امیدوار باشد که به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا راه یابد.

1874397