درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل


سرویس خبر شماره: 2011111
10 آوریل 1403 در 3:45 ق.ظ.
442 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازی را با کمک داور ویدیویی هدایت کنید.

مدیر تیم فوتبال سپاهان از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواست که دیدار این تیم مقابل سرخ پوشان تبریزی با VAR برگزار شود.

درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های فشرده لیگ برتر در سال جدید با دیدار تراکتورسازی و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می شود. دیداری بسیار تعیین کننده در سرنوشت مسابقات که از هفته اول مسابقات در دور برگشت به تعویق افتاد و به دلیل حضور طلایی پوشان از اصفهانی در مسابقات آسیایی به تعویق افتاد.

این رقابت مهم روز 25 فروردین ماه برگزار می شود و سپاهانی ها نیاز مبرمی به کسب امتیاز در این مسابقات دارند و نمی خواهند اتفاقات سال گذشته تبریز که عامل اصلی خروج آنها از قهرمانی بود را تکرار کنند. .

در همین راستا رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان بعدازظهر پنجشنبه در گفت وگویی با “مجله اخبار فوتبال” در گفتگو با خبرنگار ما به انتقاد از حواشی بازی برگشت سال گذشته در ورزشگاه یادگار امام پرداخت. در تبریز از جمله پخش لیزری و عدم اعلام دو پنالتی سود سپاهان از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ خواست تا برای رفع این شبهات از سیستم کمک داور تصویری استفاده کنند.

در فصل جاری لیگ برتر دو بازی خونه به خونه و خونه به خونه با استفاده از سیستم داوری ویدیویی برگزار شده است و سپاهانی که پیش از این به انحاء مختلف نسبت به این موضوع و تبعیض اعتراض داشت، اکنون امیدوار است این دیدار را سرنوشت ساز انجام دهد. در حال پیش رفت. تبریز با استفاده از آن از سیستم کمک داور تصویری توقیف شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی