آمار عجیب در قهرمانی عربستان: 100 شوت به دروازه!


سرویس خبر شماره: 2011110
10 آوریل 1403 ساعت 04:00
1.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

الهلال، اینتر و رم بیشترین و بارسلونا کمترین را دارند:

تعداد عجیب پنالتی های اعلام شده در لیگ عربستان توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 شوت به دروازه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تعداد ضربات پنالتی در لیگ عربستان طی دوره گذشته به خصوص در فصل جاری، جنجال و بحثی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

با استفاده از داده های آماری وب سایت PTA، نگاهی به لیگ عربستان و سه لیگ بزرگ (انگلیس، اسپانیا و ایتالیا) در مورد آمار دقیق شوت های زده شده به دروازه تیم های مختلف در فصل جاری می اندازیم.

در لیگ عربستان 100 پنالتی اعلام شد و همه باشگاه ها حداقل یک پنالتی دریافت کردند، در حالی که در لیگ برتر انگلیس 79 پنالتی اعلام شد که در آن همه باشگاه ها حداقل یک پنالتی گرفتند و لیگ ایتالیا نیز 105 ضربه به دروازه داشت. در لیگ اسپانیا 79 شوت به سمت دروازه تیم های حاضر در این لیگ زده شد.

تیم الهلال با 15 شوت به سمت دروازه تیم های لیگ عربستان سعودی پیشتاز است و پس از آن باشگاه النصر با 11 شوت به سمت دروازه، تیم الاتحاد با 8 شوت به سمت دروازه و الریاض و الفتح هر کدام با 8 شوت در رده های بعدی قرار دارند. روی دروازه ضربات این فصل آلتای، باشگاه الخلیج، باشگاه الفیها و باشگاه الشباب 7 شوت به سمت دروازه دارند.

2000863

در لیگ برتر انگلیس، آرسنال، چلسی و لیورپول هر کدام 8 پنالتی به دست آوردند، این تیم ها بیشترین ضربه پنالتی را در لیگ برتر انگلیس دارند، پس از آن اورتون و وستهم هر کدام با 7 پنالتی و پس از آن تاتنهام و فولام با 6 پنالتی در این فصل بیشترین پنالتی را دارند. هیچ پنالتی برای استون ویلا اعلام نشده است. .

در مسابقات قهرمانی ایتالیا، اینتر با 11 شوت به دروازه، رم با 10 شوت به دروازه بیشترین سهم، در قهرمانی اسپانیا ختافه، رایو وایکانو و دپورتیوو آلاوس با 6 شوت به سمت دروازه بیشترین سهم را دارند، باشگاه بارسلونا یک شوت به سمت دروازه دارد. از عجیب ترین آمار و هیچ پنالتی در این فصل برای آنها اعلام نشده است!

در بین تمام لیگ های دنیا آمار 100 پنالتی در لیگ عربستان یکی از جالب ترین هاست و بیشترین پنالتی های این لیگ اعلام شده است و باشگاه الهلال به تنهایی به اندازه 3 پنالتی اول به ثمر رسیده است. تیم ها در لیگ اسپانیا

مجله اخبار فوتبال خارجی