درخواست سرمربی سپاهان: VAR باید تهران را ترک کند


سرویس خبر شماره: 2011070
9 آوریل 1403 در 5:57 ب.ظ.
5.4K امتیاز خبر|

31نقطه نظر

این حساس ترین بازی این فصل است

مدیر تیم فوتبال تاکید کرد که اگر اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام سپاهانی تکرار می شد، وارد زمین نمی شدند.

درخواست سرمربی سپاهان: VAR باید تهران را ترک کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد در این راه 3 امتیاز تعیین کننده را از مورایس و شاگردانش بگیرد. . در مسابقات قهرمانی اتفاقات این دیدار از جمله استفاده از لیزر و قضاوت داوری که طبق نظر کارشناسان دو پنالتی به سود سپاهان اعلام نشد، زمینه گفت و گو با رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال را فراهم کرد. قبل از بازی برگشت دیدار دو تیم در فصل جدید که باز هم در شرایط حساسی برگزار خواهد شد. بیایید سرباز داشته باشیم. فتاحی در این گفتگو تهدید کرد که اگر اتفاقات فصل گذشته تکرار شود به تیمش اجازه بازی نمی دهد. وی همچنین از مسئولان خواست برای رفع مشکلات و ابهامات از VAR برای این دیدار استفاده کنند.

این دیدار حساس ترین دیدار فصل است
رضا فتاحی در خصوص دیدار آتی تیم های سپاهان و تراکتورسازی و اهمیت این دیدار گفت: رقابت حساس دو تیم سپاهان و تراکتور، کیفیت هر دو تیم و اتفاقات فصل گذشته در جریان این دیدار، این دیدار را به حساس ترین دیدار فصل تبدیل کرد.

به این مسابقه توجه کنید
او ادامه داد: این حساسیت بازی بیش از هر چیز اهمیت نظم و انضباط و مدیریت خوب مسابقات را بیشتر می کند و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به این موضوع توجه کنند.

2005060

اتفاقات فصل گذشته تاسف بار بود
سرمربی تیم سپاهان با ابراز تأسف از مشکلات پیش آمده در دیدار فصل گذشته تراکتورسازی و سپاهان گفت: متأسفانه فصل گذشته در بازی برگشت دو تیم اتفاقات عجیبی افتاد که در نوع خود عجیب و تاسف بار بود و مشکل قابل توجه این بود که نه در طول مسابقه و نه بعد از آن کسی با این اتفاقات برخورد نکرد.

اتفاقات داوری خیلی به ما آسیب زد
او ادامه داد: با وجود اینکه در طول مسابقه بارها این موضوع را به ناظر مسابقه متذکر شدیم اما شاهد حرکتی نبودیم و اقدام جدی در این خصوص صورت نگرفت. اتفاقات داوری هم موضوعی بود که در همان مسابقه صدمات زیادی به تیم ما وارد کرد.

چرا مسابقه متوقف نشد؟!
فتاحی با بیان اینکه شرایط مسابقه برای برگزاری مسابقه مناسب نبود، گفت: همه دیدند که در این بازی 90 دقیقه ای در چشمان دروازه بان و دیگر بازیکنان سپاهان لیزر شد اما هیچکس این موضوع را جدی نگرفت. سوال من این است که اگر یک مسابقه متوقف شود چه اتفاقی باید بیفتد؟!

اگر دوباره این اتفاق بیفتد، تیم را حذف خواهیم کرد
او گفت: لازم به ذکر است که در صورت تکرار مجدد موارد مشابه در هر دقیقه از مسابقه تیم را از زمین مسابقه خارج خواهیم کرد و عواقب آن توسط کسانی که چنین شرایطی را برای مسابقه ایجاد کردند پذیرفته خواهد شد.

از داوران با تجربه استفاده کنید
مدیر تیم فوتبال سپاهان با اشاره به انتخاب داوران کم تجربه در مسابقات مختلف سپاهان در فصل جاری و اهمیت انتخاب داور این دیدار گفت: امیدوارم با توجه به اهمیت دیدار تیم های سپاهان و تراکتور و مسائل مختلف از داوران مجرب در این دیدار استفاده شود.

یک سرپرست و نماینده ویژه استخدام کنید
او ادامه داد: از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و نماینده و ناظر و نماینده ویژه را برای این مسابقه تعیین کند تا اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود، چرا که اتفاقات این فصل آخرین روز تلخی را برای ایرانیان رقم زد. فوتبال.

2005061

امکان استفاده از VR در دسترس است
فتاحی در ادامه از ضعف قابل توجه داوری در مسابقات مختلف سپاهان که گاها منجر به محرومیت داوران می شد، صحبت کرد. با توجه به صحبت های آقای تاج رئیس فدراسیون مبنی بر ورود 2 دستگاه VAR به کشور و با توجه به اینکه این بازی بسیار حائز اهمیت است می توان این مسابقه را فرصتی برای استفاده از این دستگاه دانست.

از بین بردن مشکلات داوری با VR
وی در پاسخ به سوال فدراسیون فوتبال درباره نصب این دستگاه در ورزشگاه یادگار تبریز گفت: امیدواریم در یکی از مهم ترین دیدارهای سال که در 25 فروردین برگزار می شود، VAR قابل حمل در ورزشگاه تبریز نصب شود و نگرانی تیم ها در خصوص قضاوت این دیدار برطرف شود.

استفاده از VAR باعث افزایش کیفیت بازی می شود
سرپرست تیم سپاهان افزود: از آنجایی که چندین داور ایرانی مجوز استفاده از VAR را دریافت کرده اند، استفاده از این دستگاه در این بازی می تواند کیفیت مسابقات و سلامت بازی ها را افزایش دهد.

اگر هوا مناسب نباشد وارد بازی نمی شویم

وی همچنین درباره جو هواداران این دیدار صحبت کرد و گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتورسازی مشکلاتی در خصوص استفاده از حجم انبوهی از مواد بخور ایجاد شده است که در صورت وقوع، انتظار می رود این مشکل به سرعت برطرف شود. تاکید می کنم در صورت بی توجهی به این موضوع تنها زمانی وارد زمین می شویم که هوای ورزشگاه برای برگزاری مسابقه مناسب باشد.

2005062

تغییر مسیر به باشگاه
او اضافه کرد: از طرفی متأسفانه فصل گذشته در مسیر ورزشگاه تیم ما حدود 1.5 ساعت در راه بود و تنها 45 دقیقه مانده به شروع مسابقه به ورزشگاه رسیدیم که به درخواست ما بازی به تعویق افتاد. . امیدوارم در بازی بعدی مسیر تقرب به ورزشگاه یادگار مسیر مناسبی باشد و چاره ای در این زمینه اندیشیده شود تا مشکلات فصل گذشته تکرار نشود.

ارتباط خوب تیمی را با مدیریت ضعیف خراب نکنید
سرمربی تیم سپاهان گفت: امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقه و مسئولان فدراسیون نگذارند ارتباط خوب بین تیم ها به دلیل عدم مدیریت خوب و نظارت ناکافی از بین برود و فضای فوتبال به تنش تبدیل شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی