زمانی: گلی که زدم تقدیم کردهای ایران است


سرویس خبر شماره: 2017492
8 مه 1403 در 4:12 ب.ظ.
478

0نقطه نظر

انگیزه های زیادی برای رشد در فوتبال دارم.

پدیده این روزهای فوتبال ایران گل خود را به همه کردهای کشور تقدیم کرد.

زمانی: گلی که زدم تقدیم کردهای ایران است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با ترکیبی از بازیکنان جوان و آینده دار به مصاف مس رفسنجان رفت و توانست تا ضربات پنالتی تیم رفسنجانی را تشنه پیروزی نگه دارد. خودروسازان که با نتیجه یک بر صفر از حریف عقب بودند با گل ابوالفضل نتیجه را جبران کردند و تا دقیقه 120 بازی را به تعویق انداختند.

زمانی بازیکن 18 ساله ای است که به عنوان پدیده این روزها فوتبال ایران شناخته می شود. این بازیکن به خبرنگار اسپورت سه گفت: خدا را شکر می کنم که فرصت بازی داشتم و توانستم به پیکان کمک کنم. همیشه منتظر فرصتی بودم تا انگیزه هایم را نشان دهم و خدا می خواست این فرصت را از رضا عنایتی دریافت کنم.

بازیکن جوان پیکان که در دو دیدار اخیر تیمش مقابل هوادار و مس رفنسجان گلزنی کرد، ادامه داد: حتی اگر در خط هافبک بازی کنم، همیشه نزدیک دروازه حریف هستم تا از موقعیت هایی که به وجود می آید استفاده کنم. این ویژگی من به عنوان یک فوتبالیست است و کادر فنی به من اجازه گلزنی داد.

2014405

این بازیکن درباره گل هایش در فوتبالش گفت: انگیزه های زیادی برای رشد در فوتبال دارم. من برای خودم اهدافی را تعیین کردم که با کمک مربیان و خانواده ام به آن برسم. حضور در تیم اصلی پیکان یکی از آن اهداف بود اما من آرزوهای دیگری دارم و می خواهم در فوتبال ایران پیشرفت کنم. من این شانس را داشتم که با مربیان با استعداد و جسور کار کنم. آنها به من کمک می کنند تا به آرامی پیشرفت کنم. در تیم ملی جوانان راهم را پیدا کردم و با هدایت حسین عبدی می توانم سریعتر پیشرفت کنم.

از خوشحالی او پس از گل به مس رفسنجان پرسیدیم که او اینگونه پاسخ داد: قبل از بازی با پدرم صحبت کردم. او مثل همیشه به من انگیزه داد و به من گفت حتما گل می زنی. اگر می توانستم به مس رفسنجان گل بزنم، قصد داشتم به نوعی به پدربزرگم که جانباز جنگ تحمیلی است، احترام بگذارم، اما این فرصت را پیدا نکردم. در عوض پدرم به خاطر احترام به اصل خود به من پیشنهاد کرد که به سبک کردی شاد باشم. بعد از گلزنی به مس رفسنجان به سبک کردی شادی کردم و گلی که زدم را با افتخار به همه کردهای کشورم تقدیم کردم.

هافبک جوان تیم فوتبال پیکان در نهایت گفت: بعد از دو گلی که در این هفته زدم مورد علاقه دوستانم قرار گرفتم. مهمتر از همه، خبرنگاران زیادی با من تماس گرفتند و مشخص بود که تلاش من در زمین به خوبی دیده می شود. این مسائل به من انگیزه می دهد که بیشتر به بهبود فوتبال فکر کنم. حتی گفتند که من رکورد جهانی دویدن را در 120 دقیقه شکستم که قطعا برای بازیکنی مثل من تجربه باورنکردنی است. امیدوارم با کمک همه اهالی فوتبال بتوانم سریعتر به آرزوها و اهدافم برسم.

مجله اخبار فوتبال داخلی