دروازه بان های سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی هستند!


سرویس خبر شماره: 2010885
9 آوریل 1403 ساعت 2:30 ق.ظ.
130

0نقطه نظر

بیرانوند و حسینی سال را با کلین شیت آغاز کردند و جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کردند.

دروازه بان های سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی هستند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی دروازه بانان تیم ملی در دو دیدار مقابل ترکمنستان دروازه ایران را حفظ کردند و سال را با کلین شیت آغاز کردند.

سیدحسین و بیرو در دربی پایتخت با هم درگیر شدند و آن دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل هوادار و پیکان هر دو موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند و سال را به پایان برسانند. بدون گل خورده در آخرین بازی. و این روال را در اولین مسابقه سال 1403 تکرار کردند و دروازه خود را بسته نگه داشتند.

در این فصل لیگ برتر، حسینی 13 کلین شیت و علیرضا بیرانوند 10 کلین شیت دارند و به ترتیب رتبه های اول تا چهارم جدول را به خود اختصاص داده اند.

تجربه و سطح آمادگی بالای دو دروازه بان تیم ملی باعث می شود دروازه بان های جوان و امیر قلانویی در این پست تغییراتی ایجاد نکنند و یا این فرصت را به بازیکنان جوان بدهند چرا که تجربه فوق العاده این دو بازیکن در تیم ملی. خط دروازه می تواند کمک بزرگی به تیم ملی کند. علاوه بر اینکه پیام النش در این پست حضور دارد و رقابت را سخت می کند، ارشا شکوری، پورحمیدی، جعفرپور، اخباری و چند دروازه بان دیگر بازیکنانی هستند که برای حضور در تیم ملی تلاش می کنند.

رقابت سیدحسین و بیرو در لیگ برتر هم جالب خواهد بود که جدا از تلاش برای بسته نگه داشتن دروازه شان، شانس کسب عنوان برترین گلزن سال و بیشترین کلین شیت فصل را دارند. ، باید تلاش کنند تا در کورس قهرمانی برای تیمشان موثر باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی