لبخند ملی پوشان بعد از اردو (عکس)


سرویس خبر شماره: 2010987
9 آوریل 1403 در 01:14
1.8K |

4نقطه نظر

وینگر آلومینیومی اراک پس از دو روز استراحت به تمرینات تیمی بازگشت.

لبخند ملی پوشان بعد از اردو (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در حالی دومین دیدار خود را در فروردین ماه مقابل ترکمنستان انجام داد که دو شاگرد جوان امیر قلعه نویی در آخرین لحظات سفر خود به عشق آباد و مهدی لیموچی در اولین تجربه حضور در اردوی ملی باقی ماندند. ، شانس حضور در این مسابقه را از دست داد.

مهدی لیموچی که پس از عملکرد درخشان در تیم آلومینیوم اراک به پیراهن تیم ملی رسید، در اردوی اخیر حضوری فعال و با انگیزه داشته و با عملکرد خود سعی در جلب توجه قالنویی داشته و این فرصت را پیدا کرده تا اولین بازی ملی خود را انجام دهد. در بازی برگشت مقابل ترکمنستان اما این اتفاق برای او نیفتاد.

وینگر فنی و سرعتی آلومینیوم به دلیل نداشتن روادید ترکمنستان نتوانست کاروان تیم ملی را در سفر به عشق آباد همراهی کند و به همین دلیل فرصت حضور در فوتبال ملی را نداشت اما علیرغم این امر بازگشت با انگیزه به تمرینات با تیمش.

2004922

مهدی لیموچی که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی به تعطیلات نرفت، به گفته سید مجتبی حسینی دو روز استراحت کرد و برای شرکت در تمرینات آلومینیوم به اراک بازگشت و آماده ادامه بازی و بهبود 5 گل خود است. 2 پاس گل در این فصل

مجله اخبار فوتبال داخلی