دریموند گرین درباره آخرین حادثه خود در دادگاه صحبت می کند

دریموند گرین مهاجم گلدن استیت وریرز در فصل 2023-2024 NBA همواره در چرخه اخبار حضور داشته است. اما تعداد بسیار کمی از عناوین خبرها به عملکرد او به عنوان یک بسکتبالیست مربوط می شود. در عوض، او به دلیل خطاهای فنی و محرومیت ها مورد بررسی قرار گرفته است، و اتفاق دیگری در چهارشنبه شب رخ داد که هم او و هم هم تیمی اش استفن کوری تیتر یک برنامه گفت وگوی ورزشی در آخر هفته شدند.

دریموند گرین در مورد اخراج روز چهارشنبه صحبت می کند

او تنها در این سال حوادث فاحش تری داشته است، اما به نظر می رسد که تاریخچه گرین بالاخره در بین داوران بازی در نظر گرفته می شود. در چهار دقیقه ابتدایی بازی وریرز مقابل اورلاندو مجیک در چهارشنبه شب، او آنقدر با داوران مشاجره کرد که خطای فنی زودهنگام دریافت کرد و متعاقباً وقتی سوت اول جلوی اقدامات نمایشی او را نگرفت، اخراج شد.

ما تخلفات بی‌شماری را از دریموند گرین در طول سال‌ها دیده‌ایم، اما به نظر می‌رسید هیچ‌یک به‌طور مستقیم بر وضعیت عاطفی کری تأثیری نداشته است.

پس از بیرون انداختن گرین، دوربین‌ها روی کری بزرگ‌نمایی کردند که به‌طور آشکاری ناراحت به نظر می‌رسید و او اشک‌هایش را از چشمانش پاک می‌کرد و پیراهن خود را روی صورتش می‌کشید. گمانه زنی های زیادی در مورد معنای احساسات کری وجود دارد، اما او و گرین بعد از بازی در آغوش گرفته شدند.

گرین با نظرات کری پس از بازی موافق است

کری در نقل قول های پس از بازی خود در مورد وضعیت تا حدودی محدود بود و صرفاً اظهار داشت که واریرز به دریموند گرین نیاز دارد تا بتواند در زمین بماند.

همانطور که معمولاً انجام می دهد، گرین در پادکست خود به این وضعیت پرداخت:

چهار دقیقه بعد از بازی اخراج شدم. شما نمی توانید این کار را انجام دهید، صرف نظر از آنچه گفته شد… به نظر استف، من باید روی زمین باشم. به هر معنی که باشد، شما فقط باید آن را انجام دهید. من به دلیل تمام اتفاقاتی که در ابتدای فصل رخ داد، نسبت به این موضوع بیش از حد واکنش نشان نمی دهم. احساس می کنم از زمانی که برگشتم، همه چیز در مسیر درستی پیش می رود. یک دست انداز کوچک در جاده بزنید، از آن عبور کنید و به راه خود ادامه دهید.

وریرز در حال حاضر برای زندگی خود در پلی آف می جنگد. آن‌ها با پیروزی در بازی‌های متوالی در سفر جاده‌ای فعلی‌شان، جایگاه خود را در رده دهم کنفرانس غرب حفظ کردند، اما هیوستون راکتس پس از 10 پیروزی متوالی تنها یک بازی عقب مانده است.

دو بازی بعدی گلدن استیت مقابل هورنتز و اسپرز برگزار خواهد شد.



https://sportslens.com/news/draymond-green-speaks-out-about-his-latest-on-court-incident/ منبع: