دستاورد انگلیس باخت منچستریونایتد است: کوبی ماینو نباید بیش از حد بازی کند – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات


کوبی ماینو مرد لحظه است. باورش سخت است که تا پایان فصل گذشته او حتی یک 90 دقیقه کامل فوتبال بزرگسالان را در اختیار نداشت.

اولین بازی او برای یونایتد در 10 ژانویه سال گذشته مقابل چارلتون اتلتیک در جام اتحادیه انجام شد. او آن مسابقه را در پست شماره 10 شروع کرد و یک ساعت بازی کرد.

او سپس در یک پیروزی دیگر در جام حذفی، این بار مقابل ردینگ در جام حذفی، به مدت 17 دقیقه به عنوان بازیکن فرعی وارد زمین شد. این در 28 ژانویه 2023 بود.

سومین و آخرین حضور او در فصل گذشته اولین بازی او در لیگ برتر بود، در 10 دقیقه مقابل لسترسیتی، دوباره در نقش هافبک هجومی. در 19 فوریه بود.

هر سه بازی را یونایتد برد.

همه از آنچه دیدند تحت تأثیر قرار گرفتند و هواداران لب های خود را لیسیدند تا شاهد پیشرفت او در تور پیش فصل یونایتد باشند. اریک تن هاگ نیز به وضوح هیجان زده بود و ماینو را در برابر رئال مادرید در هیوستون شروع کرد و در 27 ژوئیه مقابل بازیکنانی مانند بلینگهام، مودریچ، چوآمنی و کاماویگا قرار داد.

اما مصدومیت عجیبی که تنها پس از دو دقیقه از آن بازی ایجاد شد باعث شد تا او تا 26 نوامبر از میادین دور بماند، زمانی که او در نهایت در پیروزی 3-0 لیگ برتر مقابل اورتون به بازگشت خود بازگشت.

از آن نقطه به بعد، این یک افسانه بوده است. از امید آکادمی تا شروع احتمالی انگلیس در یورو 24 در چهار ماه دیگر. تا حدودی افزایش داشته است. اولین بازی او پس از تنها 20 بازی بزرگسالان برای یونایتد در این فصل به اضافه سه بازی قبلی انجام شد.

همه ما فقط با Mainoo “احساس می کنیم”. چیزی که به شدت به چشم می خورد زمین گیر بودن اوست، سر پیری روی شانه های جوان. او ممکن است فقط 18 سال داشته باشد و شاید فقط آن بازی های انگشت شماری را انجام داده باشد، اما با چنین خونسردی و پختگی بازی می کند و باعث می شود که بازی بی دردسر به نظر برسد.

اگر طرفدار انگلیس هستید، فکر این که سه شیرها در یورو 24 با یک سه بازیکن میانی متشکل از ماینو، رایس و بلینگهام بازی کنند، فکری هولناک است. اما به عنوان یک هوادار یونایتد، مطمئن نیستم که این چیزی است که می خواهم ببینم.

اگر فصل 2023/24 چیزی به ما آموخت، این است که باید راه‌هایی برای کاهش تعداد و شدت مصدومیت‌ها در یونایتد پیدا کنیم و یک اتهام رایج که به تن هاگ و مربیانش وارد می‌شود این است که بازیکنان بیش از حد تحت فشار قرار می‌گیرند.

بدون آن پیش فصل، ماینو باید در ماه نوامبر به زمین می خورد و از آن زمان تاکنون بی امان بوده است. که عوارض خود را خواهد گرفت. آخرین چیزی که او به آن نیاز دارد این است که در طول تابستان در یک تورنمنت بین المللی پر مناقشه بازی کند. او ممکن است یک سر پیر روی شانه های جوان داشته باشد، اما آنها فقط شانه های 18 ساله و پاهای 18 ساله هستند. بدن او هنوز در حال رشد و توسعه است و نیاز به مراقبت و پرورش دارد.

تماشای کمک او به انگلیس برای یک تابستان موفق، مطمئناً سر و صدا خواهد بود، اما من ترجیح می‌دهم عکس‌های اینستاگرامی او را که در یک سواحل در حال آشفتگی است نگاه کنم.

این فصل از بسیاری جهات برای یونایتد حذفی بوده است – تا حد زیادی به دلیل مصدومیت های فوق الذکر. چیزهای خوبی که از آن بیرون آمده، هسته یک تیم فوق‌العاده با استعداد آینده یونایتد است که ماینو در قلب آن قرار دارد و افرادی مانند آلخاندرو گارناچو و راسموس هوجلوند در کنار او، احتمالاً آماد دیالو نیز در کنار او هستند.

اگر INEOS بتواند تابستان امسال به خوبی خرید کند و استعدادهای جوان مشابهی را به تیم یونایتد اضافه کند، 24/25 می تواند شروع چیزی بسیار خاص باشد. برای اینکه این اتفاق بیفتد، ماینو باید سرحال و در مرحله عمل باشد، نه زخمی و خسته پس از کشاندن انگلستان به مسابقات قهرمانی اروپا طاقت فرسا.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/27/englands-gain-is-manchester-uniteds-loss-kobbie-mainoo-must-not-be-over-played-278072/ منبع: