دغاغله: بازی سختی را برای پرسپولیس رقم خواهیم زد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نفت مسجد سلیمان در یک بازی خارج از خانه و در شرایطی که یک گل از حریف خود عقب بود، 2 بر یک صنعت نفت آبادان را شکست داد. علی دغاغله درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: می دانستیم بازی سختی خواهد بود. نفت آبادان با توجه به اینکه هفته قبل یک بازی خانگی داشت و شکست خورد، می خواست از برتری خانگی استفاده کند. اما خدا را شکر با آنالیز کادر فنی و توصیه تاکتیکی آقای مهاجری توانستیم به بازی برگردیم و بازگشت بسیار خوبی داشته باشیم.


سرویس خبر شماره: 1842631
16 سپتامبر 1401 @ 5:57 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مقابل استقلال شخصیت خود را نشان دادیم

وی درباره نتایج اخیر نفت مسجد سلیمان و عملکرد خوب آنها ادامه داد: تیم هفته به هفته هماهنگ و منسجم تر می شود. در بازی با استقلال همه دیدند که ما فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و توانستیم دروازه را بسته نگه داریم که این نشان دهنده شخصیت تیمی ماست. تیم ما جزو تیم هایی است که فوتبال زمینی و شناور بازی می کند که ثمره تأمل آقای مهاجری است و به استثنای بازی تیرها که بازی آن را غافلگیر می کنیم. در بقیه بازی ها خیلی خوب کار کردیم.

وی درباره بازی با پرسپولیس گفت: بازی سختی خواهد بود. پرسپولیس تیم بزرگ و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. اما ما نفت هستیم و در زمین خودمان بازی می کنیم و سه امتیاز می خواهیم. بازی سختی را برای پرسپولیس رقم خواهیم زد.

وی در خصوص خطرناک بودن بازیکنان پرسپولیس از جمله لوکادیا و سعید صادقی، افزود: تیم پرسپولیس امسال از مهاجمان بسیار خوبی استفاده کرد که می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد، اما با توجه به تحلیلی که کادر فنی انجام داده است. انشاالله بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع نفت مسجد سلیمان می گوید آنها می توانند برای پرسپولیس دردسر ساز شوند.

دغاغله: بازی سختی را برای پرسپولیس رقم خواهیم زد