ذوب آهن پیش می رود و مساوی می کند، محرم نمی بازد و برمی گردد



محمد ربیعی را یکی از مربیان خوب فوتبال ما می دانند که در مس رفسنجان تیم ثابتی ساخت. او پس از چهار فصل حضور در این باشگاه و هدایت این تیم به لیگ برتر و سپس در جمع 6 تیم برتر جدول رده بندی در ابتدای فصل، راهی اصفهان شد تا هدایت ذوب آهن را بر عهده بگیرد. ساکت الهامی جایگزین او شد و نتایج او به حدی بد بود که در نیم فصل سران تیم رفسنجانی برای نجات اسطوره آن شهر، محرم نوید کیا مس، با اصفهان تماس گرفتند.

محمد ربیعی خودش دوست داشت به فولاد برود چون در ذوب آهن مشکلات زیادی داشت و با وجود شروع درخشان نتوانستند قطعات مورد نظر او را برای تقویت تیم بخرند. نتیجه ماندن اجباری ربیعی، نزول ذوب آهن بود، تیمی که مانند بازی با هواداران، حریف را با دو گل پیش انداخت اما نتوانست برتری را حفظ کند و برد را با تساوی عوض کرد. نتیجه 2-2 ربیعی دو هفته بعد از پیروزی 2-0 مقابل تیمی که نام او را در فوتبال ایران مطرح کرد در کارنامه او تکرار شد و پیروزی در این دیدار برای ربیعی باعث افتخار بود! از سوی دیگر محرم نوید کیاهم هر هفته با فرمولی به موفقیت در رفسنجان ادامه می دهد. او در بازی قبل از آلومینیوم عقب افتاد، اما برگشت و پیروز شد، این بار با دو گل عقب بود، اما در نیمه دوم، مربیان دو گل را جبران کردند تا بازی مساوی شود.

حکایت تکراری روزهای فوتبال ما، ذوب آهن پیش می رود و شوت می زند، محرم نمی بازد و برمی گردد! نوید کیا که از شروع دور برگشت در لیگ و جام حذفی شکست نخورده و با 3 برد و 4 تساوی تنها مربی بی شکست فوتبال ماست!



سرویس داخلی اخبار فوتبال