رادمانوویچ: هدف ما پیروزی مقابل ایران است


سرویس خبر شماره: 2010851
8 آوریل 1403 ساعت 8:40 ق.ظ.
9.1 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

ازبکستان می خواهد این گروه را رهبری کند

میلان رادمانوویچ روز گذشته سرمربی تیم ملی ازبکستان در دیدار مقابل هنگ کنگ بود. این دیدار با سه گل به سود میزبان به پایان رسید.

رادمانوویچ: هدف ما پیروزی مقابل ایران است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رادمانوویچ که در نشست خبری پس از بازی به جای سرکو کاتانگ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، از همان ابتدا باید به سوالاتی درباره دلیل غیبت سرمربی سرشناس تیم ملی ازبکستان پاسخ می داد. .

او گفت که آقای کتانچ نتوانست در بازی امروز شرکت کند و من سعی کردم کار او را برای او انجام دهم. ما امروز حریف خود را شکست دادیم و در حالی که همه فکر می کردند حریف آسانی خواهد بود، این تیم با دفاع خوب نشان داد حرفی برای گفتن دارد.

برای ما خیلی مهم بود که در اوایل بازی گلزنی کنیم و این کار را کردیم و دیگر نگران نبودیم. امروز مستحق برد بودیم و مستحق سه امتیاز این دیدار بودیم.

خبرنگاران در مورد وضعیت سلامتی کاتانچ از رادمانوویچ پرسیدند و او پاسخ داد: سرمربی ما به دلیل مشکلات شخصی اینجا نیست. من نمی توانم اطلاعات دقیقی در این زمینه به شما بدهم. او دو روز پیش گفت که نمی تواند در اردوی تیم ملی باشد و این را فهمیدیم.

2004601

سر پیچیک سوال مهم از سرمربی تیم در مورد بازی با ایران و بالای سر گروه بودن بود. خبرنگاری سوال او را مطرح کرد: امروز جواز حضور در جام ملت های آسیا 2027 را گرفتیم و به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی 2026 راه یافتیم، اما سوال مقام اول هنوز حل نشده است. تغییر نسل و شاید بتوانیم این بار آنها را شکست دهیم، نظر شما چیست؟

شومودوروف بازیکن سرشناس تیم ازبکستان در پاسخ به این خبرنگار گفت: هدف ما پیروزی در دیدارهای بعدی است و فرقی نمی کند ایران یا تیم دیگری مقام اول گروه را کسب کند.

سرمربی تیم ازبکستان پاسخ داد: قبل از ایران به مصاف ترکمنستان می رویم. ابتدا باید ترکمنستان را شکست دهیم و سپس نوبت به ایران می رسد. من هم تایید می کنم که هدف تیم ملی ازبکستان پیروزی در هر مسابقه است.

مجله اخبار فوتبال داخلی