رتبه بندی بازیکنان: وست برومویچ آلبیون u21s 0-3 منچستر یونایتد u21s – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


تیم زیر 21 سال منچستریونایتد با برتری 3-0 در خارج از خانه مقابل وست برومویچ آلبیون تسلط یافت. در اینجا رتبه بندی بازیکنان ما برای این مسابقه است.

گزارش تفصیلی بازی از تمامی اقدامات را اینجا بخوانید.

(نمره 6 تقریباً متوسط ​​است)

الیه هریسون – 7 – در توقف شوت کار چندانی نداشت، اما مثل همیشه خوب بود که توپ در پای او بود.

هابیب اوگونیه – 6.5 – در جابجایی هم در دفاع میانی و هم در دفاع راست به خوبی انجام داد و در زمان مالکیت توپ را ساده نگه داشت.

ویلی کامبوالا – 8 – همه چیز را در عقب پاک کرد و حتی بال چپ را با وجود اینکه در سمت راست قرار داشت، می پوشاند. سرعت و قدرت او به این معنی بود که وست بروم واقعاً نمی تواند چیزی را در حمله انجام دهد.

سانی آلجوفری – 9 – بازیکن مسابقه، پاس اوت او از عقب عالی بود. چه در بالای صفحه باشد و چه مستقیماً از قلب دفاع وست بروم، او به میل خود حریف را شکست. او با درگذشتش به چارلی مک نیل غذا داد. در خارج از توپ نیز قوی بود و مداخلات خوبی برای قطع سانترها انجام داد.

سام موری – 6.5 – نمایشی محکم و راحت روی توپ بود، اما تهدید هجومی زیادی در سمت چپ نداشت و به غیر از یک بلوک خوب، وست بروم برای آزمایش او کم کاری کرد.

زک باومن – 7.5 – یک عملکرد خوب دیگر از این بازیکن 17 ساله. او به سرعت با سطح سازگار شده است. او که در حرکات خود بسیار زیرک بود، در ایجاد خطوط پاس در هافبک فوق العاده خوب عمل کرد و توپ را در نوبت گرفت. آگاهی او از اطرافش به این معنی بود که می توانست از گرفتار شدن در چالش های فیزیکی در مرکز پارک جلوگیری کند.

توبی کالیر – 8 – از پشت به جلو عملکردی گویاتر از حد معمول داشت. او به عقب افتاد تا خط عقب را به خوبی پوشش دهد، اما همچنین چند دویدن خطرناک به محوطه جریمه وست بروم انجام داد که اغلب از او دیده نمی شود. وقتی پرسینگ او توپ را برد، باید گل می زد، اما نمی توانست دروازه بان را بفرستد.

عمری فورسون – 7 – با در نظر گرفتن یک نقش آزاد، او دو دوهای خوبی انجام داد و بازی را برای گل اول شروع کرد، اما آنطور که انتظار داشت بعد از بازی اخیرش در تیم اصلی، درگیر نشد.

اتان انیس – 7.5 – پرسینگ خوب از جلو و خطر در کانال همراه با مک نیل. برای سخت کوشی خود یک گل دریافت کرد و می توانست به راحتی قبل از بیرون آمدن در وقت استراحت یک پاس گل بدهد.

اشتون میسین – 7 – در قسمت هایی از مسابقه حرکت کرد اما زمانی که خود را روی توپ دید، با حرکت خود به سمت پایین بال و ارسال به داخل محوطه، خطر ایجاد کرد.

چارلی مک نیل – 8.5 – عملکرد فوق‌العاده دیگر، میزان کار او برای فشار دادن و اجرای بی‌پایان کانال‌ها پیشرفت زیادی داشته است و همچنین ظاهراً سرعت بیشتری را اضافه کرده است. دو گل اول را با سانترهای خود ایجاد کرد و سپس آن را با یک گل زیبا به پایان رساند و آن را از روی دروازه بان عبور داد.

جایگزین ها

اتان ویلیامز – 6.5 – با یک تلاش خوب از کنار دروازه شروع کرد و سعی کرد در نیمه دوم سرعتی را به بازی وارد کند، اما با افت بسیار سرعت کلی، نتوانست به بازی ادامه دهد.

روبن کرلی – 6 – یک نمایش خوب در مراحل آخر زمانی که یونایتد به پیروزی رسید، چند بار توپ را به دست آورد و توپ را به خوبی حفظ کرد.

تایلر فردریکسون – نه – پس از 16 ماه دوری، بازگشت فردریکسون به زمین حتی اگر فقط برای 5 دقیقه باشد شگفت انگیز بود. او تقریباً بازگشت خود را با یک گل پس از حرکت رو به جلو پایان داد، اما ریباند کاملاً نصیب او نشد.

Bendito Mantato – N/A – فقط چند دقیقه در زمین حضور داشت، اما یک جایزه خوب برای اولین بازی زیر 21 ساله هایش پس از نمایشی باورنکردنی برای زیر 18 سال ها در روز شنبه.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/18/player-ratings-west-bromwich-albion-u21s-0-3-manchester-united-u21s-277706/ منبع: