رونالدو باید اعتراف کند که نمی تواند هر هفته بازی کند

نویل فکر می کند که بازیکن باید شرایط جدید خود را بپذیرد و اعتراف کند که دیگر نمی تواند هر هفته در تیم معمولی خود بازی کند.
او در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو فصل آینده در یونایتد خواهد بود یا خیر، به اسکای اسپورت گفت: “مطمئن نیستم، بستگی به این دارد که چه کسی سرمربی و پروژه جدید او باشد. آیا او می خواهد تیمی جوان، ورزشی و پیشرو بسازد؟” رونالدو می تواند برای تیم بازی کند، اما اگر او بخواهد هر هفته بازی کند، ممکن است مربی یک ترکیب جدید بخواهد.”
نویل با اشاره به شرایط فعلی رونالدو گفت: به نظر من رونالدو فردی است که باید قبول کند که نمی تواند هر هفته و هر بازی در تیم باشد و مواقعی وجود دارد که او نمی تواند بازی کند و این مهم است. این برای او مهم است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815977 |
27 مارس 1400 @ 22:27 |
10,393 |

3نظرات

گری نویل:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آینده رونالدو در منچستریونایتد یکی از بحث های اصلی رسانه های انگلیسی در هفته های اخیر بوده است.
این بازیکن تابستان امسال پس از 12 سال به اولدترافورد بازگشت تا روزهای خوب گذشته را دوباره زنده کند، اما این اتفاق نیفتاد و یونایتد وارد یک بحران جدی شد که کار را برای او و سایر اعضای تیم سخت کرد.
پس از اخراج اوله گونار سولشر، رالف رنگینک به طور موقت هدایت تیم را برعهده گرفت و تصمیم او برای استفاده نکردن از مهاجم پرتغالی در ترکیب یا جایگزینی او باعث عصبانیت رونالدو شده است.

گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است کریستیانو رونالدو باید با شرایط جدید خود کنار بیاید.