رونالدو هم وارد بحث پرسپولیس و استقلال شد!

اوج خلاقیت هواداران فوتبال همچنان در صحنه در نظرسنجی جدید خبری قابل مشاهده است. جایی که شاهد انواع جوک ها هستیم و بچه های عزیز و خوب کاربران اینترنت فراموش نمی کنند در وسط جوک هایی که می خوانند اخبار فوتبال داخلی را مسخره کنند!در نظرسنجی نمی توان نام 16 تیم را نام برد. بسیاری از مردم معتقد بودند که نظرسنجی دستکاری شده است که قطعا اینطور نیست و ما این اطمینان را برای همیشه به شما می دهیم که مخزن خوبی از آرا و نظرات شما هستیم.

جالب است بدانید که تا زمان انتشار این خبر، پرسپولیسی ها کمی فاصله را افزایش داده بودند و تقریباً 48 درصد آرا را به دست آورده بودند و البته استقلالی ها که 40 درصد آرا را دارند، خواهان کاهش این میزان هستند. شکاف در چند ساعت آینده که مشکل همین است و می تواند هواداران پرسپولیس و سپاهان را هم تحریک کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما این نظرسنجی یک مهمان ویژه هم داشت و یک کاربر خوش اخلاق به نام رونالدو نظر خود را منتشر کرد. البته رونالدو برای اینکه متهم به آبی و قرمزی نشود نوشت هیچ تیمی مرا انتقال نداد! یکی از کاربران هم نوشته تیمی که واریا غفوری را داشته باشد قهرمان می شود و امیرعباس هم می گفت با این همه ستاره که پرسپولیس خرید خیلی زیاد است هنر می خواهد یحیی نمی تواند او را قهرمان کند !احمدرضا هم معتقد بود که یک تیم قهرمان پر از همه است. آقا یا خانم سیانکی هم معتقد است که تیم منطقی تری قهرمان جام خواهد شد.