رونق در جمع آوری یادگاری های امضا شده از باشگاه لیورپول

به‌عنوان یکی از پیشروترین باشگاه‌های فوتبال در جهان، تقاضا برای یادگاری‌های امضا شده معتبر لیورپول بالاست. از پیراهن های امضا شده LFC گرفته تا بازوبندهای کاپیتانی و عکس های امضا شده، بازار در حال رونق است. ما با مشاوره و راهنمایی یک متخصص باتجربه، بهترین موارد را بررسی می کنیم.

برخی از گران ترین قطعات، اقلام میراثی از تاریخ طولانی و درخشان باشگاه هستند. پیراهن‌ها، کلاه‌ها، مدال‌ها و جام‌ها از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه کرد. به عنوان مثال، اگر یک پیراهن قدیمی لیورپول را مشاهده کردید – ترجیحاً پوشیده شده با کبریت – پس این جام مقدس برای کلکسیونرها است. و هر چه پیراهن قدیمی‌تر باشد، به شرطی که در شرایط خوبی باشد، ارزش آن بالاتر است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بسیاری از کلکسیونرها اقلام خود را قاب می کنند و از آنها در برابر نور خورشید و گرد و غبار خانگی محافظت می کنند. اگر مورد امضا شده باشد، محافظت از آن در برابر نور خورشید بسیار مهم است. در غیر این صورت خودکار محو می شود، چه برسد به رنگ قرمز پیراهن!

گران ترین اقلام یادگاری LFC که تا به حال فروخته شده است چیست؟ یکی از قدیمی ترین آنها مدال قهرمانی لیگ از سال 1906 است. این مدال به جان کاکس بازیکن لیورپول اعطا شد و به قیمت 25000 پوند فروخته شد، که بیشتر از آن چیزی است که او در طول دوران حرفه ای خود برای این باشگاه بازی می کرد!

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “او را شل کن…” – دوتایی talkSPORT پس از طوفان مصاحبه پس از بازی از کلوپ دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: “من می گویم بله …” – فیل تامپسون از “مربی فوق العاده” نام می برد که دوست دارد جایگزین کلوپ شود.

یک مدال دیگر قهرمانی لیگ به قیمت 30000 پوند فروخته شد. این یکی در فصل 1922/23 به تام برومیلو اهدا شد. در همین حال، پیراهن کوین کیگان در فینال جام ملت‌های اروپا در سال 1977 که در جریان شکست بوروسیا مونشن گلادباخ پوشیده شد، در حراجی به قیمت 55000 پوند در سال 2018 فروخته شد که یک رکورد جدید در آن زمان بود.

با این حال، جایزه گران‌ترین قطعه یادگاری لیورپول که تا به حال فروخته شده است به استیون جرارد می‌رسد که پیراهن او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 که در بازی مقابل میلان به تن داشت، در سال 2019 با قیمت خیره‌کننده 280 هزار پوند به حراجی رفت.

این یک رکورد برای یک بازیکن بریتانیایی است و گران ترین قطعه یادگاری LFC در هر فروخته شده است! جرارد همان شب اولین گل تیمش را به ثمر رساند و بهترین بازیکن مسابقه شد.

از چپ به راست: پیراهن کاملا امضا شده لیورپول، استیون جرارد، مو صلاح، لوئیس سوارز و آلیسون بکر

از پیتر جانسون، سرمربی فروشگاه آنلاین یادگاری Firma Stella پرسیدیم که چه چیزی و از کجا بخریم. او جواب داد: «این مهم است که چیزی بخرید که به آن علاقه دارید. واقعاً مثل هنر است. اگر قصد دارید یک آیتم را قاب کنید و آن را روی دیوار خود قرار دهید، مدتی به آن نگاه خواهید کرد. این ارتباط خاص با باشگاه یا بازیکن است که بهترین یادگاری را ایجاد می کند – آن لحظه، آن بازی، آن گل!

برخی از گران‌ترین اقلامی که می‌توانید از یادگاری‌های امضا شده لیورپول بخرید، پیراهن هستند، اما گران هستند. اگر پول تنگ است، با یک عکس امضا شده شروع کنید، و زمانی که توانایی پرداخت آن را دارید، به سراغ برخی از اقلام گران‌تر بروید.

“چند کلمه توصیه – مراقب باشید از کجا خرید می کنید، زیرا تقلبی در اطراف وجود دارد، به خصوص در حراج های آنلاین غیرقانونی. ما تضمین می کنیم که تمام اقلام ما با ضمانت مادام العمر و گواهی مبدا هولوگرافیک اصل هستند. هولوگرام موجود در COA با آن مورد مطابقت دارد.

هر تصمیمی که بگیرید، بازار یادگاری‌های لیورپول در حال رونق است زیرا اقلام کمتری به بازار می‌آیند و کلکسیونرهای ثروتمند آن‌ها را می‌خرند. نکته مهمی که هنگام خرید باید به خاطر بسپارید این است که کالا را با قیمت مناسب تهیه کنید. سپس می توانید منتظر افزایش ارزش آن در زمان نیز باشید.

از پیراهن‌های امضا شده تا امضاهای ساده، برای هر مجموعه‌داری یک انتخاب وجود دارد و همه را می‌توان برای نمایش قاب‌بندی کرد – حتی چکمه‌های فوتبال و توپ‌هایی که می‌توانند قاب‌های حباب‌دار خود را داشته باشند!

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آینده مایکل ادواردز، آخرین قرارداد لیورپول، موسیالا به آنفیلد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/03/19/collecting-signed-liverpool-fc-memorabilia/ منبع: